10 ورزشکار گیلانی در رقابت های آسیایی اینچئون

عملکرد گیلانی های حاضر در بازی های آسیایی اینچئون

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،یک نقره و دو برنز عملکرد ورزشکاران گیلانی تا اینجای کار در بازی های آسیایی اینچئون است و به احتمال زیاد این میزان افزایش خواهد یافت.

 

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،از گیلان ۱۰ ورزشکار به رقابت های آسیایی اینچئون اعزام شدند که عملکرد آنها تا  روز هشتم بازی های آسیایی به شرح زیر است:

۱.اصغر کاردوست (بسکتبال): همراه با تیم ملی بسکتبال ایران به مرحله نیمه نهایی صعود کرد.

۲.محمد رهبری (شمشیربازی): در رقابت های انفرادی با نامهربانی میزبان در مقابل حریف کره ای مغلوب شد اما در رقابت های تیمی همراه با تیم ملی شمشیربازی سابر ایران به مدال نقره رسید. این تنها مدال شمشیربازی ایران در این رقابت‌ها بود.582444_811

۳.امیر رهنما (قایقرانی): در روئینگ دو نفره مردان به همراه هم تیمی خود به مدال برنز دست یافت.

۴.نازنین ملایی (قایقرانی): در روئینگ چهار نفره زنان به همراه سه نفر دیگر مدال برنز گرفت.

۵.حمیرا برزگر (قایقرانی): در روئینگ چهار نفره زنان به همراه سه نفر دیگر مدال برنز گرفت.

۶.علی آقامیرزایی (قایقرانی): در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان سعید فضل اولی و علی آقامیرزایی به مرحله فینال راه یافتند.

۷.سعید فضل اولی (قایقرانی): در مسابقه نیمه نهایی کایاک دونفره ۲۰۰ متر فردا ۶ مهرماه به مصاف رقبا می روند. کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر مردان سعید فضل اولی و علی آقامیرزایی به مرحله فینال راه یافتند.

۸.فرهاد رحیمی (کبدی): تیم ملی کبدی ایران در گروه ب مسابقات با تیم های کره جنوبی ، ژاپن و مالزی همگروه است . در نخستین دیدار خود روز یکشنبه ۶ مهر ماه به مصاف مالزی می رود.

۹.امین قاسمی پور (بوکس): وزن ۶۹ کیلوگرم « امین قاسمی پور » نماینده ایران در اولین مسابقه خود به مصاف « سالم احمد » از کشور عربستان رفت و به مرحله ی یک چهارم نهایی صعود کرد.

۱۰.سعید حسینی پور (کاراته): تیم ملی کاراته کشورمان جمعه ۴ مهر ماه وارد اینچئون کره جنوبی محل برگزاری هفدهمین دوره بازیهای آسیایی شدند. رقابتهای کاراته طی روزهای ۱۰ تا ۱۲ مهر ماه برگزار خواهد شد.

بنابراین یک نقره و دو برنز عملکرد ورزشکاران گیلانی تا روز هشتم بازی های آسیایی اینچئون است و به احتمال زیاد این میزان افزایش خواهد یافت.

در دور گذشته بازیهای آسیایی که در چین برگزار شد گیلانیها توانستند یک مدال طلا درکاراته ، یک نقره دروزنه برداری ، یک برنز در کشتی ،دو برنز تیمی در قایقرانی بانوان و یک برنز تیمی در بسکتبال را به دست آورند.

Share