پس از تصویب در مجلس

عصبانیت ضدانقلاب از حمایت مجلس و پلیس از آمران به معروف

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کامبیز حسینی در جدیدترین برنامه پولتیک که از طریق ماهواره تصویری رادیو آمریکایی فردا منتشر می‌شود، همچون دیگر عناصر و رسانه‌های ضدانقلاب ناراحتی و عصبانیت خود را از حمایت مجلس شورای اسلامی‌و نیروی انتظامی‌از آمران به معروف و ناهیان منکر، ابراز کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا کامبیز حسینی در جدیدترین برنامه پولتیک که از طریق ماهواره تصویری رادیو آمریکایی فردا منتشر می‌شود، همچون دیگر عناصر و رسانه‌های ضدانقلاب ناراحتی و عصبانیت خود را از حمایت مجلس شورای اسلامی‌و نیروی انتظامی‌از آمران به معروف و ناهیان منکر، ابراز کرد.

کامبیز-حسینی1چند روز پیش طرح «حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر» با اکثریت آرا نمایندگان مجلس به تصویب رسیده بود. این طرح ۲۱ ماده دارد و طی آن امر به معروف و نهی از منکر به هر چیزی که دیدنش نیاز به تجسس نداشته باشد تسری داده شده است. بر اساس طرح مذکور وسایل نقلیه، هتل‌ها، آپارتمان‌ها و بیمارستان‌ها جزو اماکنی هستند که مصداق حریم خصوصی نیستند و می‌توانند در آن امر به معروف و نهی از منکر انجام داد.

عصبانیت «کامبیز حسینی» از حمایت مجلس و پلیس از آمران به معروف
کامبیز حسینی در برنامه خود با ادعای اینکه قانون جدید «حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر» مغایر حقوق بشر مورد نظر غربی‌ها است، بدون اشاره به سخنان اخیر امام خامنه‌ای درباره «تذکر لسانی»، فریضه دینی «امر به معروف و نهی از منکر» را مساوی با ضرب و شتم و بازداشت و زندانی کردن افراد بدحجاب عنوان کرد!

این مجری ضدانقلاب که عصبانیت از تصویب طرح مذکور در مجلس در چهره وی کاملا مشخص بود، به توهین با آمران به معروف و ناهیان از منکر آنها را حقوق بگیر دولت دانست که از روی بیکاری به انجام این عمل دست می‌زنند. وی که پیشتر مواضع ضداسلامی‌و ضدایرانی وی منتشر شده است، با نفی یکی از فروع دین اسلام، مدعی شد امر به معروف و نهی از منکر فایده‌ای ندارد.

کامبیز-حسینی-آذر-نفیسیکامبیز حسینی در قسمت شست و دوم برنامه پولتیک، از «آذر نفیسی» نویسنده ضدانقلاب و فرزند «احمد نفیسی» شهردار تهران در دوران رژیم پهلوی دعوت کرد و به تبلیغ کتاب ضدایرانی جدید این نویسنده به نام «لولیتاخوانی در تهران» پرداخت.

«آذر نفیسی» نویسنده ضدانقلاب نزدیک به سلطنت‌طلب‌ها است که سابقه بسیاری در فعالیت‌های ضداسلامی‌و ضدحجاب دارد. رمان ضدانقلابی «لولیتاخوانی در تهران» درباره سال‌های نخست پیروزی انقلاب اسلامی‌است و در آن به موضوعاتی مانند حجاب، انقلاب فرهنگی و جنگ تحمیلی حمله شده است. انتشار این کتاب حتی انتقاد تعداد زیادی از رسانه‌های خارجی را برانگیخت و آن را با منطبق با واقعیت ندانستند.

«برایان ویته کر» منتقد روزنامه «گاردین» همزمان با انتشار این رمان از نویسنده آن انتقاد کرد و او را یکی از آدم‌هایی معرفی کرد که به جنگ با ایران و نابودی این کشور علاقه‌مند است.

«محمد مرندی» کارشناس مسائل سیاسی و فرهنگی در مقاله‌ای با عنوان «آذر نفیسی خوانی در تهران» که در ژورنال مطالعات آمریکای معاصر به چاپ رسیده است، درباره این رمان می‌گوید: “نفیسی جامعه‌ی ایران و اسلام را به طور فاحشی اشتباه نمایش داده و او از نقل قول‌ها و مراجعی استفاده می‌کند که نادقیق، غلط‌انداز یا حتی کاملاً ساختگی هستند.”

آذر نفیسی در کنار کامبیز حسینی
گفتنی است، سید کامبیز حسینی سال ۱۳۵۴ در رشت به دنیا آمده است. وی دانش آموخته رشته تئاتر از دانشگاه آزاد اسلامی‌واحد تهران است. در صدا و سیما از ۱۳۶۴ با برنامه غنچه‌های انقلاب اسلامی‌کار حرفه‌ای خود را آغاز نمود و سپس حرفه روزنامه‌نگاری را از ۱۳۶۹ به عنوان منتقد سینما و تئاتر در روزنامه توس مشهد، هفته‌نامهٔ خاوران، روزنامه کار و کارگر شروع کرد.

در کارنامه سید کامبیز حسینی نویسندگی و کارگردانی ۳۰ نمایشنامه کوتاه و بلند از جمله: نقش مرد، بوی تلخ قهوه فرانسوی، کافه شبانه، ری را و … دیده می‌شود، او همچنین نویسندگی برنامه‌های تلویزیونی شبکه جام جم را بر عهده داشت.

کامبیز حسینی پس از خروج از کشور در رسانه صدای آمریکا حضور می‌یابد، او به عنان مجری برنامه «شباهنگ» کار خود را در این رسانه آغاز می‌کند. بعدها او برنامه «پارازیت» را به روی آنتن می‌برد. فعالیت کامبیز حسینی در بخش فارسی صدای آمریکا از سال ۱۳۸۶ آغاز شد. پارازیت برنامه‌ای هفتگی از تلویزیون فارسی صدای آمریکا بود که به تهیه‌کنندگی سامان اربابی و با اجرای کامبیز حسینی روی آنتن می‌رفت. این برنامه که دست مایه آن توهین و افتراء به مقامات جمهوری اسلامی‌و همچنین بیان الفاظ زشت و زننده بود، مدتی بعد به سبب برخی اقدامات عجیب کامبیز حسینی تعطیل شد!
در برنامه پارازیت صدای آمریکا شاهد تعابیر و الفاظی هستیم که گاه و بی‌گاه مجری برنامه کامبیز حسینی به همراه سامان اربابی برای طنز نمایش نشان دادن برنامه‌هایشان از آن بهره می‌برند. گذار کلام از اخلاق و دوری تعابیر و اصطلاحات از فرهنگ ایرانی تنها بخشی از پتانسل «پارازیت» صدای آمریکا و «پولتیک» رادیو فردا برای به چالش کشیدن مسائل داخلی ایران است.

کامبیز حسینی به جهت فحاشی و پرتاب صندلی به سوی یکی از کارمندان از «صدای آمریکا» اخراج شده. هر چند کامبیز حسینی در صفحه فیسبوک خود عنوان کرد که تا چند ماه دیگر فعالیتش را در صدای آمریکا از سر می‌گیرد، اما هرگز این ادعا محقق نشد.

/امپراتوری دروغ

Share