معاون معماری و شهرسازی شهرداری رشت

طرح تفصیلی منطقه ۴ شهر رشت تهیه شده است

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مجید نوروزی،معاون معماری و شهرسازی شهردار رشت امشب در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با اشاره به اجرای طرح تفصیلی رشت اظهار کرد: طرح تفصیلی در سال ۷۲ به شهرداری رشت ابلاغ شد و اکنون ۲۱ سال از مصوب شدن آن می‌گذرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مجید نوروزی،معاون معماری و شهرسازی شهرداری رشت در جمع اعضای شورای اسلامی این شهر با اشاره به اجرای طرح تفصیلی رشت اظهار کرد: طرح تفصیلی در سال ۷۲ به شهرداری رشت ابلاغ شد و اکنون ۲۱ سال از مصوب شدن آن می‌گذرد.

rasht-shahrdariوی با اشاره به تغییرات ایجاد شده در طرح تفصیلی مذکور تصریح کرد: با توجه به تغییرات ایجاد شده در چند سال اخیر اجرا و تهیه طرح تفصیلی جدید با مشکلاتی مواجه شد.

معاون معماری و شهرسازی شهردار رشت یکی از مشکلات طرح مذکور را عکسبرداری هوایی از فضای شهر رشت ذکر کرد و گفت: با توجه به اینکه شهر رشت در فاصله ۲۰۰ کیلومتری مرز واقع شده گرفتن عکس هوایی مستلزم هماهنگی‌های فراوان است.

نوروزی با بیان اینکه عکس هوایی در سال ۸۱ برای شهر رشت گرفته شد، خاطرنشان کرد: پس از عکسبرداری در یک قرارداد شرایط لازم برای تبدیل عکس به نقشه توسط یک مشاور فراهم شد که این موضوع تا سال ۸۴ به طول انجامید.

به گفته وی، طرح تفصیلی منطقه ۴ شهر رشت با همکاری مهندسان مشاور شرکت نقش جهان پارس و سازمان راه و شهرسازی و شهرداری رشت تهیه شده و برای نهایی شدن به صحن علنی شورای رشت آورده شده است.

این مسئول یادآور شد: در تلاش هستیم تا در ماه‌های آینده طرح تفصیلی مناطق دیگر را نیز تهیه کرده و به مرحله اجرا بگذاریم./فارس

Share