مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان

صدور سه هزار و ۵۰۰ سند در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد اکبرزاده ،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان هم اکنون انجام عملیات امکان سنجی برای صدور ۷۵ هزار سند در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان طی سال جاری در حال انجام است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،محمد اکبرزاده ،مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان هم اکنون انجام عملیات امکان سنجی برای صدور ۷۵ هزار سند در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت استان طی سال جاری در حال انجام است.IMG20144505

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ هزار سند روستایی در گیلان طی ۳۵ سال گذشته صادر شده است، اظهار داشت: با برنامه ریزی های صورت گرفته امسال ۷۰ تا ۷۵ هزار سند روستایی در استان با همکاری اداره کل ثبت اسناد و املاک صادر خواهد شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان ادامه داد: برای صدور سند روستایی از طریق شوراهای اسلامی از متقاضیان ثبت نام می شود که پس از نقشه برداری و طی مراحل مختلف مانند تهیه نقشه های فنی و غیره به اداره ثبت اسناد و املاک هر شهرستان ارجاع داده می شود تا سند مورد نظر صادر شود.

وی با اشاره به اینکه تاکنون ۱۰۰ هزار سند روستایی در گیلان از سال ۷۴ بر اساس قانون الحاق تحویل متقاضیان شده است، گفت: درسال اقتصاد و فرهنگ، با عزم ملی و مدیریت جهادی با همکاری ثبت اسناد و املاک استان ضمن تلاشی جهادی ۲۰ هزار سند نیز تحویل روستاییان می شود.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه اطلاعات مورد نیاز برای صدور ۲۵ هزار سند روستایی دیگر گیلان در حال جمع آوری است، افزود: همچنین بر اساس سهمیه امسال باید ۱۶ هزار سند روستایی به روستاییان تحویل داده شود.

وی اظهار داشت: برای نخستین بار برای شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت از طریق بنیاد مسکن انقلاب اسلامی سند صادر شود که صدور سه هزار و ۵۰۰ سند در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان ادامه داد: این بنیاد در بیست و یکم فروردین ماه ۱۳۵۸ به منظور خانه در شدن محرومان با افتتاح حساب ۱۰۰ در بانک ملی ایران کلید خورد که یکی از بی نظیرترین اقدام های عدالت محور انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه طی ۳۵ سال گذشته در دو هزار روستا از سه هزار روستای گیلان طرح هادی تهیه شده است، گفت: امسال نیز طرح هادی ۵۰۰ روستا تهیه می شود علاوه بر این طرح های قبلی هم بازنگری خواهد شد.

اکبرزاده با تاکید بر اینکه تاکنون ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار برای تهیه طرح هادی در روستاهای گیلان شده است، افزود: امسال ۴۰ میلیارد تومان اعتبار برای تهیه طرح هادی در روستاهای استان هزینه می شود./مهر

Share