صادرات از تولید مقدس تر است و باید به صادرات بها داده شود

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناصر عاشوری قلعه رودخانی نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلید رسیدن به اقتصاد سالم در اشتغال، تولید و صادرات است یادآور شد:صادرات از تولید مقدس تر است و باید به آن بها داده شود. عاشوری که در برنامه زنده تلویزیون تهران ۲۰ شبکه […]

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناصر عاشوری قلعه رودخانی نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کلید رسیدن به اقتصاد سالم در اشتغال، تولید و صادرات است یادآور شد:صادرات از تولید مقدس تر است و باید به آن بها داده شود.
ashoori_2346عاشوری که در برنامه زنده تلویزیون تهران ۲۰ شبکه تهران حضور یافته بود درخصوص اهمیت صادرات اظهار کرد:اگر به تولید بها داده شود,تولید کنندگان کشور می توانند مازاد تولید خود را در حوزه های مختلف اعم از صنعت ,کشاورزی و فناوری به خارج از کشور صادر کنند و این امر موجب می شود اشتغال کشور بهبود یابد.
وی با بیان اینکه در دوران مسئولیت خود در وزارت اقتصاد توانسته ایم برنامه هایی نظیر ایران کد را اجرایی نماییم اشهار کرد:متاسفانه با روی کار آمدن آقای نعمت زاده تمامی آن طرح ها برچیده شد.
عاشوری،عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه افزود:دولت باید به بخش خصوصی، اتاق بازرگانی و تعاون با دادن تسهیلات ویژه امکانی فراهم کند تا از این فرصت استفاده کرده و تولید داخل را حرکت درآورند تا با افزایش تولید میزان صادرات را افزایش دهیم.
وی در بخش دیگر از سخنان خود به مباحث شکل گرفته درخصوص عضویت ایران در سازمان تجارت جهانی اشاره کرد و افزود:حدود ۲۰ سال است که این موضوع مطرح شده است اما به نظر من عضویت ایران به صلاح تولید کشور نبوده و موجب می شود همین مقدار اندک تولید نیز از بین برود.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در ادامه افزود:طبق فرمایشات رهبری باید به اقتصاد مقاومتی روی بیاوریم و بر تولید داخل تکیه کنیم.
عاشوری در خصوص مکانیزم انتخاب صادرکنندگان نمونه نیز خاطرنشان کرد:انتخاب صادر کنندگان و تولید کنندگان نمونه براساس آیتم های خاصی صورت می گیرد.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جبارکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

Share