باتوجه به بارش شدید باران

شیرمحله کلاچای را آب برد/برف در اشکورات و جواهردشت+تصاویر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،روستای شیرمحله بخش کلاچای شهرستان رودسر پس از بارش شدید باران در ۲۴ ساعت گذشته و طغیانی شدن رودخانه های اطراف این روستا باعت آبگرفتگی شدیدی شده است.

IMG_1938_wmبه گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،روستای شیرمحله بخش کلاچای شهرستان رودسر پس از بارش شدید باران در ۲۴ ساعت گذشته و طغیانی شدن رودخانه های اطراف این روستا باعت آبگرفتگی شدیدی شده است.

هادی کوچکی بخشدار کلاچای در خصوص آبگرفتگی روستای شیر محله گفت: ۱۵ خانوار در این آبگرفتگی گرفتار شده اند که با همه آنها در تماس هستیم .

وی در ادامه افزود: برای خروج آب و تخلیه آن به سمت دریا قسمتی از محافظ جاده را شکافته ایم  تا مسیری برای خروج آب باز شود.

مردم روستا اظهار کردند: بیش از  ۴۰ خانوار این روستا در محاصره سیل قرار دارند.

بارش برف در ارتفاعات کوهستانی جواهردشت چابکسر

حسین رمضانخواه با اشاره به بارش برف در مناطق کوهستانی این بخش اظهار کرد: بارش برف از شب گذشته در منطقه کوهستانی جواهردشت آغاز شده و تاکنون حدود ۳۰ تا ۴۰ سانتی متر برف بر روی زمین نشسته است.
وی در خصوص بارش شدید باران در مناطق جلگه ای بخش چابکسر افزود: راه های اصلی این بخش باز است و رفت و آمد جریان دارد.
بخشدار چابکسر از رانش در دو روستای بندبن و جنگ سرا و آبگرفتگی در ۱۳ روستای این بخش خبر داد و تصریح کرد: امروز در روستاهای قاسم آباد سفلی و قاسم آباد علیا، بندبن ، توسکامحله ،خیاط محله،سجیران،کبوترآبکش،…این بخش آبگرفتگی رخ داده است.
وی ادامه داد: جاری شدن سیل خرابی هایی را در حوزه راه و منازل مسکونی مردم در بخش ایجاد کرده است.

بارش برف در ارتفاعات اشکورات رودسر
بخشدار رحیم آباد رودسر با اشاره به بارش برف در ارتفاعات این بخش اظهار کرد:از شب گذشته در ارتفاعات «گون کول» و «نفت چاک» اشکورات بارش برف آغاز و همچنان ادامه دارد.
وی افزود: تاکنون بیش از ۱۰ سانت بر روی زمین برف نشسته است.
منصور سعادت نژاد با اشاره به بارش باران در مناطق جلگه ای این بخش گفت: بر اثر بارش شدید باران در روستای «اربوسرا» و جاده «گذربن» رانش زمین رخ داده است که اکنون تردد در همه مسیر این بخش جریان دارد.
وی یادآور شد: آب نمای پل در حال احداث رحیم آباد برای جلوگیری از خطرات احتمالی و حفظ جان مسافران همچنان مسدود است.
تصاویر آب گرفتگی روستای شیرمحله بخش کلاچای شهرستان رودسر:
IMG_1952_wm IMG_1963_wm IMG_1992_wm IMG_1998_wm IMG_1988_wm

/رصدرودسر

Share