عضو شورای شهر

شرایط ادامه همکاری بین شورای شهر و شهردار لاهیجان وجود ندارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا عضو شورای شهر با بیان اینکه با توجه به روحیه ای که در ایشان وجود دارد و انتظاراتی که شورای شهر داشته اند ادامه همکاری بین طرفین مقدور نیست افزود: ولی نباید این گونه تلقی شود که فردی به تنهایی در این میان مقصر است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از لاهیجان ,چند روزی است که از رسانه ای شدن اختلاف نظرات بین اعضای شورای شهر و شهرداری می گذرد،خبری که در چند روز به صورتی طوفانی به اوج خود رسید و در سکوت رسانه ای رسانه های محلی به یکباره فروکش کرد.

عدم همکاری بین شورای شهر و شهردار،استعفای شهردار و معرفی فرد جدیدی که گویی کارمند اداره ثبت یکی از شهرهای اطراف به عنوان شهردار جدید لاهیجان شایعاتی است که طی این چند روز بر سر هرکوی و برزنی به گوش می رسد و گویی دورافتاده ترین افراد از دنیای سیاست و خبر هم می دانند که رضا کحالی شاید روزهای آخر خود را بر صندلی شهرداری لاهیجان می گذراند.

یکی از اعضای شورای شهر با بیان اینکه اعضای شورای شهر منتظر جواب شهردار به خواسته شورای شهر هستند گفت:منتظریم تا زمان همه چیز را مشخص کند و تا اواسط هفته ی پیش رو این مسئله به نتیجه خواهد نشست.

**در شرایط فعلی ادامه همکاری بین شورای شهر و شهردار وجود ندارد
ابراهیم خوشحال با بیان اینکه ایشان اعتقاد داشتند که هروقت اعضای شورای شهر از من عدم همکاری را بخواهند،خواهم رفت افزود:قرار بود که برای حفظ شان ایشان و تلاش ها و خدماتی که برای شهر لاهیجان داشتند قطع همکاری شود افزود:در نتیجه شوری شهر نیز به این نتیجه رسید که ادامه همکاری با ایشان مقدور نیست.

این عضو شورای شهر با بیان اینکه با توجه به روحیه ای که در ایشان وجود دارد و انتظاراتی که شورای شهر داشته اند ادامه همکاری بین طرفین مقدور نیست افزود: ولی نباید این گونه تلقی شود که فردی به تنهایی در این میان مقصر است.

وی با ذکر این مثال که شما زوجی را در نظر بگیرید که هردو خوب هستند ولی وقتی چندین بار به دادگاه می روند و بزرگان در زندگی آنها دخالت می کنند و مشکلات آنها علنی می شود،دیگر ادامه زندگی برای آنها مقدور نخواهد بود گفت:ما می خواستیم در فضایی دوستانه این مشکل برطرف شود.

خوشحال با بیان این جمله که چه بسا تا شش ماه آینده شورای شهر به این نتیجه برسد که با آقای کحالی مجدد همکاری کند افزود:ضمن اینکه انتخاب شهردار طبق قانون بر عهده شورای شهر است.

وی در جواب به این سوال که آیا برای شهردار جدید فکری شده و یا فعلا اصلی ترین مشغله شورای شهر قطع همکاری با آقای کحالی است افزود:تا تکلیف شهردار مشخص نشود برای شهردار جدید نمی توان فکری کرد و اکنون نمی توانیم به این موضوع رسیدگی کنیم،چون یک شهر و دو کلانتر غیر ممکن است.

عضو شورای شهر لاهیجان در جواب به این سوال که برخی از صاحب نظران بر این عقیده اند که اعضای شورای شهر ظرفیت شهردار شدن را در خود می بینند و گویا برای این پست برنامه هایی دارند گفت:همه اعضای شورای شهر این توانایی را دارند و سابقه اجرایی نیز در پرونده آنها موجود است ولی اگر تصور شود که برای اینکه عضوی از اعضای شورای شهر را شهردار کنیم این سناریو را ترتیب داده ایم ، اشتباه است.

وی افزود:جایگاه شورای شهر از لحاظ درجه،رتبه و سطح بالاتر از شهردار بالاتر است و بنده خودم شورای شهر را با شهرداری شهرهای آستانه،لاهیجان و لنگرود عوض نمی کنم.

ابراهیم خوشحال در ادامه با بیان اینکه اعضای شورای شهر رای نود هزار مردم شهر لاهیجان را دارند گفت: رای مردم از رای ۹ نفر اعضای شورای شهر برای من ارزشمند تر است.

وی در پایان با بیان اینکه رفتن و یا ماندن شهردار یک خرد جمعی است و تصمیم یک فرد یا یک دسته در آن دخیل نیست افزود:از رسانه ها می خواهیم که فضا را آرام کنند و بخاطر منافع شخصی از فردی یا گروهی حمایت نکنند.

Share