فیفا حق‌الزحمه باشگاه‌های ایرانی را می‌دهد

سود ۴۰ هزار دلاری داماش بابت حضور جهانبخش در جام جهانی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فیفا در نامه ای از فدراسیون فوتبال ایران خواسته است تا دقیقا مشخص کند بازیکنان حاضر در جام‌جهانی، از جولای ۲۰۱۲ تا جولای ۲۰۱۴ در کدام باشگاه عضویت داشته اند تا حقالزحمه هر باشگاه را به صورت دقیق پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فیفا حق‌الزحمه باشگاه‌های ایرانی را می‌دهد.جهانبخش

فیفا در این نامه از فدراسیون فوتبال ایران خواسته است تا دقیقا مشخص کند بازیکنان حاضر در جام‌جهانی، از جولای ۲۰۱۲ تا جولای ۲۰۱۴ در کدام باشگاه عضویت داشته اند تا حقالزحمه هر باشگاه را به صورت دقیق پرداخت کنند.

 فدراسیون بین المللی فوتبال با ارجاع نامه ای به فدراسیون فوتبال ایران درخواست کرده مدت زمان قرارداد و شرایط فی ما بین باشگاهها و بازیکنانی که در جام‌جهانی به میدان رفته اند مشخص بشود.

در جام‌جهانی گذشته باشگاههای سپاهان، پرسپولیس، استقلال، نفت تهران، ذوب‌آهن، اینتراخت برانشووایگ، الکویت، فولاد، فولام، لاسپالماس، نایمخن، تراکتورسازی، چارلتون، کوبیلیا و ونکوروایت کپس در تیم‌ملی ایران صاحب نماینده بودهاند. جالب اینکه اگر این بازیکنان در ۲ سال گذشته در دو باشگاه حضور داشته باشند، به باشگاه قبلی هم مبلغی تعلق خواهد گرفت، به عنوان مثال باشگاه داماش بابت حضور یک ساله علیرضا جهانبخش نزدیک به ۴۰هزار دلار از فیفا دریافت می‌ کند. این موضوع درباره تیمهایی مثل فجرسپاسی (رضا حقیقی)، اوساسونا(مسعود شجاعی) و … صدق می‌ کند.

فدراسیون فوتبال ایران موظف است ۲۳ بازیکن اعزامی به جام‌جهانی ۲۰۱۴ را در یک جدول دقیق به فیفا معرفی کند./ای اسپورت

Share