فرمانده مرزبانی گیلان

سه نفر از حمل کنندگان محموله تریاک در رشت دستگیر شدند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده مرزبانی گیلان صبح امروز در نشست فرماندهی مرزبانی استان اظهار کرد:با انجام یک عملیات محموله تریاک در رشت کشف شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سید یوسف مرتضوی،فرمانده مرزبانی گیلان صبح امروز در نشست فرماندهی مرزبانی استان اقدام‌های کنترلی و جلوگیری از ورود کالای قاچاق و مواد مخدر در استان را تشریح کرد.

13910407000001_PhotoAوی با بیان اینکه با انجام یک عملیات محموله تریاک در رشت کشف شد، اظهار کرد: به دنبال گزارش‌هایی مبنی بر اینکه فردی با همدستی دو نفر دیگر اهل و ساکن شهر «فسا» قصد دارند مقدار قابل توجهی تریاک را وارد گیلان کنند رسیدگی به این موضوع در دستور کار ماموران اطلاعات مرزبانی قرار گرفت.

به گفته فرمانده مرزبانی گیلان، افراد مذکور قصد داشتند محموله تریاک را از محور مواصلاتی قزوین به رشت با جاسازی در یک دستگاه خودروی پیکان سفید وارد استان کنند که در منطقه امامزاده هاشم با عملیات ضربتی و غافلگیرانه متوقف شده و سرنشینان خودرو دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه هر سه نفر باند مواد مخدر مذکور دستگیر شدند، تصریح کرد: در بازرسی از خودروی متهمان از باک بنزین آن تعداد ۱۰ بسته تریاک به وزن ۳۰ کیلوگرم و در بررسی از وسایل راننده مقدار ۳۰ گرم دیگر تریاک کشف و ضبط شد.

مرتضوی با تصریح بر اینکه مبارزه با قاچاق مواد مخدر ضامن امنیت است، خاطرنشان کرد: اهمیت مبارزه با قاچاق مواد مخدر ضامن توسعه اقتصاد و شکوفایی نیروی انسانی جامعه است.

وی به مشارکت مرزنشینان در راستای برقراری امنیت پایدار منطقه اشاره کرد و خواستار انسجام‌بخشی و برقراری ارتباط دوجانبه با نیروهای مرزبانی از مسئولان محلی و شهرستانی شد./فارس

Share