فرزند شهید نامجو در گفت و گو با دیارمیرزا:

سعی می کنم همیشه ادامه دهنده راه پدرم باشم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرزند شهید موسی نامجو در مصاحبه ی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و افزود : امروزه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا فرزند شهید موسی نامجو در مصاحبه ی اختصاصی با خبرنگار دیارمیرزا بر لزوم زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا تاکید کرد و افزود : امروزه زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.
سید مهدی نامجو در ابتدای این مصاحبه با اشاره به سال گذشته که بنام پدرش نام گذاری شده بود خاطر نشان کرد : IMG_5896اقدامات بسیار موثری در نیروهای مسلح انجام شد که می توانم به جلسه ی شورای شهر تهران که با حضور فرماندهان عالی نیروهای مسلح برای ساخت یادمانی در محل شهادت این شهدا تشکیل و مصوب شد اشاره نمود.
وی در خصوص طرح یادمان این شهدا اضافه کرد : این کار برای اولین بار بعد از گذشت ۳۰ سال اتفاق افتاده است .
فرزند شهید نامجو در ادامه ی این مصاحبه افزود : چندین همایش برای زنده نگه داشتن نام و خاطره ی شهید نامجو برگزار شده است که میتوان از این همایش در بندرانزلی که محل تولد این شهید بزگوار نیز بوده و به همت فرمانده محترم ناوگان شمال و منطقه چهارم نیروی دریایی نداجا برگزار شده است به عنوان بهترین همایش نام برد.
سید مهدی نامجو در پاسخ به سوال خبرنگار دیارمیرزا از انزلی که از او پرسید : آیا مستند ساخته شده از زندگی شهید نامجو توانسته است حق مطلب را ادا کند یا نه پاسخ داد : همه گفته اند و نگفته شد ز کتاب فضل تو یک الف ، مستند « بر آستان نجابت دریا » اثر استاد کرم الله رضایی قطره ای از دریای زندگی شهید نامجو بود و من از کارگردان مستند تشکر میکنم.
وی همچین به سادگی زندگی پدر خود اشاره نمود و تصریح کرد : وظیفه ما چون پدر ساده زیستن است و شهید نامجو نیز در زمانی که وزیر دفاع بود با وضیعت مالی مناسب هنوز هم با یک فولکس در شهر تردد میکرد و این وظیفه زینبی بر دوش ماست که چون ایشان رفتار کنیم .
کوچکترین پسر شهید نامجو در ادامه راه خود را ادامه دهنده راه پدر دانست و اذعان داشت : بنده نیز افتخار زندگی ام این است که در نیروی های مسلح جمهوری اسلامی ایران خدمت میکنم و میتوانم چون پدر در دفاع از کشورم موثر باشم.
مهدی نامجو در این مصاحبه نام بردن اسمش به عنوان فرزند شهید را یک مسئولیت سنگین قلم داد نمود و با بیان اینکه این وظیفه ی شیرین را پذیرا هستم خاطر نشان کرد : سعی میکنم همیشه ادامه دهنده راه پدر و همه ی شهدای انقلاب باشم.
وی در پاسخ به خبرنگار دیار میرزا که دلیل گمنامی شهید موسی نامجو چیست و چه اقدامی را در معرفی بیشتر آن موثر میدانید پاسخ داد: دوست دارم با یک جمله از مقام معظم رهبری به سوال شما پاسخ دهم که ایشان فرموده اند : زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست بر همه ی ما علی الخصوص سازمان های نظامی ، کشوری و لشکری واجب است که یاد و خاطره ی شهدایی چون شهید نامجو را همیشه زنده نگه داریم.
پسر شهید نامجو در پایان با یک جمله به مردم انزلی به سخنان خود پایان داد و خاطر نشان کرد : امیدوارم شهر انزلی با یاد و خاطره ی شهید نامجو مالامال شود و بتواند بیش از گذشته نام و خاطره شهید را زنده نگه دارد .

Share