سرنشین ناپدید شده سقوط خودروی پلرود در کلاچای پیدا شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جسد یکی از سرنشینان خودرو که به دلیل سقوط در رودخانه پلرود رودسر جان خود را از دست داده بود با تلاش امدادگران در منطقه چهل دستگاه کلاچای پیدا شد. با تلاش امدادگران هلال احمر این شهرستان جسد سرنشین ناپدید شده خودروی سقوط شده در رودخانه پلرود پیدا شد. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،جسد یکی از سرنشینان خودرو که به دلیل سقوط در رودخانه پلرود رودسر جان خود را از دست داده بود با تلاش امدادگران در منطقه چهل دستگاه کلاچای پیدا شد.
با تلاش امدادگران هلال احمر این شهرستان جسد سرنشین ناپدید شده خودروی سقوط شده در رودخانه پلرود پیدا شد.

رئیس جمعیت هلال احمر رودسر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رودسر از پیدا شدن جسد سرنشین ناپدید شده خودرو در منطقه چهل دستگاه کلاچای خبر داد.

حسام ستوده گفت: عصر روز گذشته یکی از سرنشینان خودروی پیکان که به داخل رودخانه پلرود شهر رحیم‌آباد سقوط کرده بود، ناپدید شد و با تلاش عوامل امدادی جمعیت هلال احمر رودسر جسد او در مدت کمتر از ۲۴ ساعت کشف شد.

وی  تصریح کرد: این جمعیت با استقرار سه تیم ۱۲ نفره شامل تیم تخصصی سیلاب، امدادگران و عوامل امدادی پایگاه دریایی و جاده‌ای شهرهای کلاچای و چابکسر، عصر امروز جسد مرد ناپدید شده در جنب پایگاه دریایی هلال احمر کلاچای در منطقه چهل دستگاه پیدا شد.

/فارس

Share