نشست استاندار گيلان با رسانه هاي كويت

سرمایه گذاران کویتی می توانند در بخش گردشگری گیلان ورود کنند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در نشست با رسانه های کویت با تشریح توانمندیهای استان گفت : برای سرمایه گذاران خارجی تسهیلات جدیدی در استان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استاندار گیلان در نشست با رسانه های کویت با تشریح توانمندیهای استان گفت : برای سرمایه گذاران خارجی تسهیلات جدیدی در استان در نظر گرفته شده است.jpg2338

دکتر محمد علی نجفی در این نشست  برضرورت توسعه و تقویت روابط تجاری و اقتصادی دو کشور ایران و کویت تأکید کرد و افزود : باتوجه به توانمندی ها و پتانسیل بالای استان در بخش های مختلف از جمله گردشگری ، صنعتی ، تجاری و کشاورزی امیدواریم شما عزیزان با انتقال این ظرفیت ها به کشور کویت شاهد ارتباط بیشتر دو کشور باشیم .

نماینده عالی دولت در گیلان با معرفی توانمندی های استان و فرصت های سرمایه گذاری به جاذبه های طبیعی و گردشگری منحصربفرد استان اشاره کرد و افزود : مناطق زیبای گردشگری در شهرهای مختلف، بنادر آستارا و انزلی ، تالابها، ماسوله ، قلعه رودخان ، مناطق لاهیجان ، دیلمان ، رودسر و اشکورات گواه این مدعاست .

استاندار گیلان از سرمایه گذاران کویتی دعوت کرد تادرصورت علاقمندی نسبت به سرمایه گذاری و احداث امکانات اقامتی و پذیرایی در مناطق گردشگری گیلان اقدام کنند .

دکتر نجفی افزود : آمادگی داریم جهت سرمایه گذاری در بخش های جلگه ، دشت مناطق کوهستانی و سواحل و دریا ، امکاناتی از قبیل واگذاری زمین و تسهیلات جدید را  در بخش ویزا مهیا کنیم .

وی افزود : در بخش پارک علم و فناوری و شرکت های دانش بنیان نیز تسهیلات ویژه ای در نظر گرفته شده است که سرمایه گذاران کویتی می توانند از این تسهیلات بهره مند شوند .

گفتنی است هیأت رسانه ای کشور کویت از شبکه هی الرای ، الصراله و تلویزیون کویت و روزنامه های الرای ، الانباء ، الوطن ، اکویثیه ، النهار ، کویت تایمز ، القبس ، السیاسه و مجله العربی در مدت سه روز اقامت در استان گیلان از توانمندی ها و فرصت های سرمایه گذاری استان از جمله منطقه ی آزاد تجاری ، صنعتی انزلی بازدید کردند .

jpg2337jpg2340 jpg2339 jpg2341

Share