روحانی وارد استان زنجان شد+ برنامه­‌ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس جمهور دقایقی پیش با استقبال نماینده‌ ولی‌فقیه در استان زنجان، استاندار زنجان و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری وارد فرودگاه زنجان شد. حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش با استقبال آیت‌الله خاتمی نماینده‌ ولی فقیه در استان زنجان، جمشید انصاری استاندار زنجان، نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس جمهور دقایقی پیش با استقبال نماینده‌ ولی‌فقیه در استان زنجان، استاندار زنجان و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری وارد فرودگاه زنجان شد.رئیس جمهور در برازجان

حجت‌الاسلام حسن روحانی دقایقی پیش با استقبال آیت‌الله خاتمی نماینده‌ ولی فقیه در استان زنجان، جمشید انصاری استاندار زنجان، نمایندگان مردم استان زنجان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری در نهمین سفر استانی خود وارد فرودگاه زنجان شد.

رئیس جمهور تا ساعتی دیگر در استادیوم کارگران زنجان سخنرانی می‌کند.

روحانی را در این سفر حسین فریدون دستیار ویژه رئیس‌جمهور، محمد نهاوندیان رئیس‌دفتر رئیس‌جمهور، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رئیس‌جمهور، حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس‌جمهور و جمعی از اعضای کابینه همراهی می‌کنند.

وی ‌در ادامه این سفر ۲ روزه در نشستی با علما و روحانیون، نخبگان و برگزیدگان، نشست توسعه سرمایه‌گذاری و جلسه شورای اداری در استان زنجان شرکت می‌کند.

نشست خبری با خبرنگاران از دیگر برنامه­‌های اعلام شده در نهمین سفر استانی روحانی است.

Share