جهت حل مشکلات حوزه انتخابیه صورت گرفت

دیدار عاشوری با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل آب و فاضلاب

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناصر عاشوری نماینده مردم فومن وشفت در مجلس شورای اسلامی با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل آب و فاضلاب کشور دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ناصر عاشوری نماینده مردم فومن وشفت در مجلس شورای اسلامی با وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل آب و فاضلاب کشور دیدار و گفتگو کرد.

GG1-1024x575عاشوری در دیدار با آخوندی وزیر راه و شهرسازی خواستار افزایش بودجه و اتمام پروژه تقاطع های غیر هم سطح فومن و شفت و سراوان با توجه به گذشت چندین سال از شروح احداث این پروژه, تامین اعتبار و اتمام پروژه ی پل غیر هم سطح ملا سرای شفت با توجه به پیشرفت ۴۵ درصدی آن, تامین اعتبار و اقدام لازم بر مورد چهار خطه کردن محور ملا سرا شفت ، زنجان در ورودی شهرستان شفت و تامین اعتبار در مورد اتمام پروژه ی ماجلان ماسوله شهرستان فومن شد که در نهایت این درخواست ها با مساعدت و دستور پیگیری وزیر راه و شهرسازی همراه شد.

EGGGGGGGGGGGGGGG-1024x780همچنین نماینده مردم فومن و شفت و عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در دیدار با مدیر عامل محترم آب و فاضلاب کشور در مورد مشکلات کم آبی و خشکسالی در کشور با مهندس جانباز به گفتگو پرداختند.

پس از پیگیری های عاشوری درخصوص مشکلات حوزه انتخابیه مدیر عامل آب و فاضلاب کشور در این دیدار دستور پیگیری تخصیص و تامین اعتبار و رفع مشکل از محل اعتبارات لایحه ی بودجه ۹۳ درمورد ۱۸ روستای شهرستان های فومن و شفت که فاقد آب آشامیدنی هستند و مشکل جدی دارند را صادر نمودند.
همچنین  باتوجه به مشکل شدید آب شهریقرار شد تخصیص اعتبار به طرح آب رسانی فومن و شفت و صومعه سرا جهت رفع مشکل در طرح ملی گنجانده شود.
تامین اعتبار جهت تکمیل فاضلاب شهری فومن و شفت که چندین سال شروع شده و به دلیل نبود منابع مالی پیشرفتی نداشته و می بایست در لیست تسهیلات بانک توسعه اسلامی قرار گیرد دیگر موضوع مطرح شده در این دیدار بود.

/صبح فومن

Share