دیدار جمعی از دانشجویان بسیجی گیلان با خانواده سردار شهید ملک پور

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از دانشجویان بسیجی شهرستان رشت به دیدار خانواده ی گمنام ترین سردار گیلان شهید کامران ملک پور حضور یافتند. دانشجویان در دیدارهای متوالی خود از خانواده های معظم شهدا ضمن تقدیر و تشکر از آنها بر سفره دل آنها نشستند و به رهنمود ها و تذکراتشان گوش دادند. […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جمعی از دانشجویان بسیجی شهرستان رشت به دیدار خانواده ی گمنام ترین سردار گیلان شهید کامران ملک پور حضور یافتند.

1-500x375دانشجویان در دیدارهای متوالی خود از خانواده های معظم شهدا ضمن تقدیر و تشکر از آنها بر سفره دل آنها نشستند و به رهنمود ها و تذکراتشان گوش دادند.

در این دیدار مادر شهید ملک پور ضمن تقدیر از جوانانی که فرهنگ ایثار و شهادت را هنوز زنده نگه داشته اند انتقادی به مسئولین حوزه بنیاد شهید و امور ایثارگران نمود و اظهار داشت: با گذشت سالهای متوالی از شهادت فرزندم هنوز سنگ مزار فرزندم تغییر نکرده است.

اوی در ادامه افزود: ما این قضیه را به جدیت پیگیر هستیم اما بنیاد شهید طبق شواهد و اسناد موجود، در این چند سال با ما همکاری نکرده است.

در پایان این دیدار خانواده شهید با ذکر خاطره، یاد این سردار گمنام گیلان را گرامی داشتند.

شهید کامران ملک پور در ابتدا در شهر تالش زندگی می کرد و در آنجا فعالیت های زیادی انجام می داد و همزمان در انجمن اسلامی تالش و رشت فعالیت گسترده داشت.

وی برای خدمت سربازی به پایگاه شکاری تبریز رفت و با توجه به اینکه در آن دوران با رزمندگان لشکر ۳۱ عاشورا آشنایی داشت بعد از اتمام سربازی به لشکر ۳۱ عاشورا به فرماندهی سردار شهید مهدی باکری پیوست.

در ابتدا به عنوان فرمانده گروهان معرفی شد و بعد از مدتی به عنوان فرمانده گردان شهید مصطفی خمینی منصوب شد.
به گفته همرزمان او این شهید بزرگوار در عملیات رمضان و با آموزش های که در ارتش دیده بود شجاعانه در برابر دشمن ایستادگی کرد تا جایی که همه ای رزمندگان را هدایت کرد و آنها را از محاصره خارج کرد و خودش در آن جا به شهادت رسید.
/۸دی

Share