نماینده مردم لنگرود در بازدید از دیارمیرزا

«دیارمیرزا» همواره صادقانه عمل کرده و می تواند در پیشرفت استان نقش به سزایی داشته باشد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا لاهوتی اظهار داشت:دیارمیرزا به جهت جوان بودن تحریریه ی خود صادقانه عمل می کند و قطعا به عنوان یک رسانه می تواند در پیشرفت استان نقش به سزایی داشته باشید.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا مهرداد بائوج لاهوتی نماینده مردم لنگرود در مجلس شورای اسلامی با حضور در مجموعه ی «دیارمیرزا» از تحریریه ی آن بازدید به عمل آورد.مشروح گفتگوی خبرنگاران پارلمانی دیارمیرزا با نماینده مردم لنگرود و عضو کمیسیون عمران مجلس طی روزهای آتی منتشر خواهد شد.

lahooti_8597 (3)دیارمیرزا روند فعلی را ادامه دهد

نماینده مردم لنگرود با بیان اینکه « دیارمیرزا »به عنوان یک رسانه بخوبی توانسته خودش را در سطح استان و کشور معرفی نماید افزود:اعتقاد دارم باید روند فعلی را ادامه دهید .

وی با تاکید بر اینکه رسانه ها زمانی می توانند مخاطب داشته باشند که نقاط مثبت و منفی را کنار یکدیگرعنوان نمایند تصریح کرد: .یکی از نکاتی که موجب موفقیت « دیارمیرزا » در عرصه ی رسانه شده این است که در موارد حساس توانسته اید به خوبی عمل کنید و باید همین روند در اطلاع رسانی را حفظ  نمایید.
«دیارمیرزا» همواره صادقانه عمل کرده و می تواند در پیشرفت استان نقش به سزایی داشته باشد

لاهوتی به خاطره ای خود در دفاع از وزیر پیشنهادی ورزش در دولت قبل اشاره کرد و گفت:هر یک از نمایندگان دارای گرایش سیاسی خاصی هستیم اما در هنگام طرح ها و لوایح آنچه که حقیقت است را بیان می کنیم.هنگام معرفی اقای سجادی به عنوان وزیر ورزش درحالیکه عزم مجلس برای عدم رای اعتماد با ایشان بود, بنده به دلیل اینکه اعتقاد داشتم ایشان فرد با تجربه و توانمندی است به حمایت از ایشان پرداختم .
وی با تاکید بر اینکه « دیارمیرزا » به عنوان یک رسانه باید حقیقت را بیان نماید افزود: بیان حقایق می تواند به پیشرفت استان کمک کند .باید چالش ها و مشکلات  بازگو شود هرچند دلخواه مدیران ارشد نباشد .متاسفانه برخی رسانه ها حقایق را گونه ای دیگر نشان می دهند.مانند اتفاقی که چند روز پیش رخ داد و صدا و سیما در حالیکه نمایندگان در این سه هفته به صورت فشرده مشغول کار و تلاش بودند و حتی سه شیفته جلسه داشتند ,اعلام نمود که نمایندگان در خانه هایشان مشغول استراحت اند.

وی در پایان بر صداقت« دیارمیرزا »در امر اطلاع رسانی تاکید کرد و افزود:این رسانه  به جهت جوان بودن تیم اجرایی و  تحریریه ی خود صادقانه عمل می کند و مطمئنا اگر همینگونه به روند صادقانه ی خود ادامه دهید قطعا به عنوان یک رسانه می توانید در پیشرفت استان نقش به سزایی داشته باشید.
ایرج ندیمی، محمد مهدی رهبری املشی،غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی،محمدحسین قربانی ،حسن تامینی،جابرکوچکی نژاد،مهردادلاهوتی،ناصرعاشوری،حمیدرضاخصوصی،حسن خسته بند،محمود شکری،صفرنعیمی رز،عطالله حکیمی،

lahooti_8597 (2)
lahooti_8597 (1)lahooti_8597

Share