سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی در بازدید از دیارمیرزا

«دیارمیرزا» منصفانه عمل می کند و رویکردی حرفه ای دارد

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رنجکش با بیان اینکه به عنوان یک چهره ی رسانه ای «دیارمیرزا »را به عنوان رسانه ای که در فعالیت خود منصفانه عمل می کند می شناسم افزود: اگر چه ممکن است سلایق متفاوتی داشته باشیم اما با رصد فعالیت «دیارمیرزا »متوجه می شویم که رویکرد این مجموعه, اطلاع رسانی حرفه ای است.

مناسبت های مذهبی موجب موجب معنویت بخشی به نشاط اجتماعی می شود

ranjkesh_7637 (2)اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا یونس رنجکش سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با حضور در مجموعه ی دیارمیرزا از تحریریه ی آن بازدید به عمل آورد.

رنجکش در ابتدای گفتگوی خود با اشاره به اینکه دیارمیرزا از جمله پایگاه های خبری دارای مجوز استان گیلان است اظهار داشت:خیلی خوشحالم هستم در مجموعه ای حضور یافتم که در حوزه ی اطلاع رسانی و گردش اخبار حضوری فعال و تاثیرگذار دارد.


«دیارمیرزا »را به عنوان رسانه ای که در فعالیت خود منصفانه عمل می کند می شناسم

وی با بیان اینکه به عنوان یک چهره ی رسانه ای «دیارمیرزا »را به عنوان رسانه ای که در فعالیت خود منصفانه عمل می کند می شناسم افزود: اگر چه ممکن است سلایق متفاوتی داشته باشیم اما با رصد فعالیت «دیارمیرزا »متوجه می شویم که رویکرد این مجموعه, اطلاع رسانی حرفه ای است.
سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان با بیان اینکه معمولا در مسیر هر مجموعه ای که در حال حرکت است سنگ اندازی می شود افزود:از قدیم گفته اند که« قطاری که حرکت می‌کند را سنگ می‌زنند» مطمئنا هر کاری در کشور بلاخص فعالیت های فرهنگی با بازخوردهای متفاوتی در جامعه رو به رو خواهد شد اما مساله مهم این است که باید یاد بگیریم که چگونه در کنار یکدیگر کار کنیم.
ضمن نقد عملکرد یکدیگر همه برای توسعه استان گام برداریم
رنجکش در ادامه اظهار داشت:یکی از دغدغه های استان در سالیان گذشته این بود که در مدیریت کلان کشور  فردی از گیلان که بتوانیم مشکلاتمان را بدون واسطه با او مطرح کنیم حضور نداشت اما خوشبختانه امروزه در راس مدیریت کشور بزرگانی از گیلان حضور دارند و می توانیم از این فرصت برای توسعه استان استفاده کنیم.
وی بر ضرورت نقد صحیح تاکید کرد و گفت:کسی با نقد مشکل ندارد و هیچ انسانی هم کامل نیست اما باید ضمن نقد عملکرد یکدیگر برای پیشبرد اهداف استان همگرایی داشته باشم و همه برای توسعه استان گام برداریم.

گفتنی است مشروح گفتگوی خبرنگاران سرویس فرهنگی و اجتماعی دیارمیرزا با سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان فردا منتشر خواهد شد.
ranjkesh_7637 ranjkesh_7637 (23)

Share