جعفرزاده اظهار کرد :

دولت روحانی بیش از حد در مساله هسته‌ای صادقانه برخورد کرد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ،نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی، آمریکایی‌ها را مسئول شکست احتمالی مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ دانست.

افزایش قیمت حامل های انرژی در سال 94 برای جبرای کسری دولت برای پرداخت یارانه ها

jafarzade_6675 (5)به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیار میرزا ،نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی، آمریکایی‌ها را مسئول شکست احتمالی مذاکرات هسته‌ای ایران و ۱+۵ دانست.

غلامعلی جعفرزاده اظهار کرد: من بعید می‌دانم مذاکرات هسته‌ای که این بار در نیویورک برگزار شده به نتیجه برسد و فکر می‌کنم پیش‌بینی مقام معظم رهبری تحقق یابد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی افزود: به نظر من ما دیگر در مورد مساله هسته‌ای با غرب به نتیجه نمی‌رسیم و اگر این اتفاق بیفتد واقعا آمریکایی‌ها مسئول شکست مذاکرات هستند.

وی اضافه کرد: به نظر من دولت آقای روحانی حتی بیش از حد در مورد مساله هسته‌ای صادقانه برخورد کرد اما آمریکایی‌ها ظلم بزرگی به ملت ما کردند.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رییس‌جمهور به نیویورک، اظهار کرد: به نظر من با توجه به بداخلاقی‌های آمریکا، اگر این بار اوباما تقاضای ملاقات با آقای روحانی را داشت ایشان نباید این درخواست را بپذیرد.

این نماینده اصولگرای مجلس شورای اسلامی افزود: من امیدوارم آقای روحانی به دلیل تمام ظلم‌هایی که آمریکا به ما کرده دعوت اوباما برای دیدار را نپذیرد و حرفش را با مردم دنیا بزند چرا که آنها نشان دادند آدم‌های صادقی نیستند. /ایسنا

Share