فرمانده انتظامی آستارا

دستگیری سارق حرفه ای طلاهای منازل در آستارا

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرهنگ رحیم مهدی زاده گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل در نقاط مختلف شهر ، عوامل پلیس آگاهی شهرستان با انجام یکسری تحقیقات میدانی مکان اختفای سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،فرمانده انتظامی آستارا از دستگیری سارق حرفه ای طلاهای منازل در این شهرستان خبر داد.

81348542-6012556سرهنگ رحیم مهدی زاده گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منزل در نقاط مختلف شهر ، عوامل پلیس آگاهی شهرستان با انجام یکسری تحقیقات میدانی مکان اختفای سارق را شناسایی و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه سارق را دستگیر کردند.

وی افزود: سارق با هویت معلوم در بازجویی های فنی و پلیسی به سرقت طلاها و اموال مسروقه و نگهداری آنها در منزل اعتراف کرد.

وی اظهار کرد: ماموران در بازرسی از منزل سارق ۹ حلقه انگشتر ، ۹ جفت گوشواره ، ۵۵ عدد پلاک ، پنج رشته زنجیر به همراه پلاک ، سه رشته زنجیر به صورت جداگانه ، یک حلقه دستبند ، چهار دستگاه گوشی ، یک دستگاه دوربین فیلمبرداری ، یک دستگاه لب تاپ ، یک دستگاه تبلت و مقادیر دیگری اموال مسروقه را کشف و ضبط کردند.

وی در ادامه بیان کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مشخص شد سارق مقداری از اموال مسروقه را به یکی از طلا فروشی های شهرستان فروخته است.

مهدی زاده گفت: در این راستا یکی از مالخران شناسایی و دستگیر و طلاهای مسروقه به شرح یک حلقه دستبند که به مبلغ ۲۱ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال خریداری کرده بود ، از مالخر کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا افزود: متهمین با تشکیل پرونده قضایی به دادسرا اعزام و از آن طریق روانه زندان شدند و طلافروشی مذکور نیز با هماهنگی مقام قضایی پلمپ شد.

وی در ادامه در خصوص فعالیت ها و اقدامات ماموران ایستگاه بازرسی سه راهی قلعه آستارا اظهار کرد: ماموران انتظامی در ایستگاه بازرسی در طول هفته ناجا حین کنترل محورهای مواصلاتی تعداد دو هزار و ۷۵۰ بسته تنباکو ، ۱۴۳ هزار و ۶۰۰ نخ سیگار قاچاق و یکهزار ثوب البسه قاچاق کشف و ضبط کردند./ایرنا

Share