استاندار گيلان در مراسم صبحگاه آغاز هفته ي ناجا

در چهره ی پلیس صداقت و روحیه ی شهادت طلبی دیده می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در مراسم صبحگاه آغاز هفته ی ناجا با بیان اینکه این نیرومظهر اقتدار ، امنیت ، نظم ، آرامش و اخلاق در جامعه است گفت : در نظام مردم سالار ما امنیت با حضور مردم بدست می آید.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در مراسم صبحگاه آغاز هفته ی ناجا با بیان اینکه این نیرومظهر اقتدار ، امنیت ، نظم ، آرامش و اخلاق در جامعه است گفت : در نظام مردم سالار ما امنیت با حضور مردم بدست می آید.

maraseme sobhgah (15) دکتر نجفی در این مراسم با بیان اینکه نیروی انتظامی مظهر اقتدار ، امنیت ، نظم ، آرامش ، اخلاق و ادب در جامعه است گفت : اگر چه مقوله ی امنیت به عنوان وظیفه ای حاکمیتی و دولتی محسوب می شود اما در نظام مردم سالار کشورمان ، در همه جا امنیت مردم محور است و با مردم بدست می آید .

وی افزود : در نظام مردم سالار ما مسئولیت اصلی تأمین امنیت بردوش مردم عزیز است و پلیس امروز پلیس ملتی است که مظهر فرهنگ ، ادب و نظم است .

استاندار گیلان با بیان اینکه هرجایی که پلیس حضور دارد مردم ما احساس آرامش دارند افزود : در چهره ی پلیس ما امروز صداقت ، دیانت و روحیه ی ایثار و شهادت طلبی دیده می شود .

دکتر نجفی با بیان اینکه وظیفه ی ناجا فراتر از مبارزه با جرم و ایجاد نظم است افزود : ایجاد امنیت عمومی یکی از مسئولیت های بزرگ نیروی انتظامی است .

وی با بیان اینکه اگر آرامش باطن و رعایت قانون تبدیل به ارزش شد سرآغاز نظم ، آرامش و امنیت در کشور است گفت : اگر در کشور، قانون را ارزش نهادیم می توانیم در جامعه ، امنیت را به معنای واقعی ایجاد کنیم .

استاندار گیلان ادامه داد : پلیس ما امروز مقتدر ، حرفه ای و مجهز به امکانات روز و دانش بنیان است و با این ویژگی ها به انجام مسئولیت های خود می پردازد .

دکتر نجفی با بیان اینکه امروز پلیس در دل مردم جایگاه و منزلت اجتماعی خوبی دارد و مردم ما قدرشناس پلیس هستند گفت : پاسداری از ارزشهای اسلامی و انقلاب یکی از بزرگترین وظایف نیروی انتظامی است .

وی دادمه داد : ناجا با اقتدار ، عزت و رافت اسلامی به مردم خدمت می کند.

نماینده ی عالی دولت در گیلان با اشاره به اینکه پرهیزکاری و دوری از فساد و معنویت را می توانیم در نیروی انتظامی مشاهده کنیم گفت : برای ایجاد امنیت اجتماعی و اخلاقی که ازارکان پیشرفت هرکشور است نیروی انتظامی باید با بهره گیری از روحیه ی پژوهش و تحقیق ، تربیت نیروهای متدین ، متعهد ، شجاع و کار آمد را سرلوحه ی برنامه های خود قرار دهد .

استاندار گیلان بابیان اینکه دولت تدبیر و امید نیازمند محیط آرام برای رونق کسب و کار است گفت : با همکاری و همیاری همه ی بخش های اجتماعی ، نظامی و انتظامی ، قضایی ، مدیران اجرایی ، مردم عزیز و نمایندگان مجلس شورای اسلامی رتبه ی نخست بهبود فضای کسب و کار در گیلان بدست آمد .

دکتر نجفی مردم را ولی‌نعمت مسئولان خواند و بیان کرد: تمام مسئولان باید خادم ملت بزرگ ایران باشند و زمینه ارتقای رفاه، معیشت و توسعه بیشتر مردم در جامعه فراهم شود.

استاندار گیلان در پایان خواستار موفقیت انجام وظایف نیروی انتظامی در سایه نظم و ادب در اجرای رهنمودهای مقام معظم رهبری  شد.

در این مراسم که فرماندهی انتظامی گیلان به گزارشی از عملکرد این نیرو پرداخت با حضور استاندار گیلان مراسم قرائت سوگند نامه ی پلیس افتخاری ، رژه نیروهای نظامی ، اعطای سردوشی ودرجه و قدردانی از کارکنان نمونه ناجا و خانواده های معظم شهداء و ایثارگران انجام شد .

 

Share