در همایش شاهدان شهید از دو کتاب رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش  شاهدان شهید همراه با رونمایی کتاب های «شاهدان شهید» و «بر بال ملائک» مورخ ۵ مهرماه برگزار شد. همایش شاهدان شهید با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدا و تجلیل از جانبازان، رزمندگان و ایثارگران و ترویج ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس از […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همایش  شاهدان شهید همراه با رونمایی کتاب های «شاهدان شهید» و «بر بال ملائک» مورخ ۵ مهرماه برگزار شد.

همایش شاهدان شهید با هدف گرامیداشت یاد و نام شهدا و تجلیل از جانبازان، رزمندگان و ایثارگران و ترویج ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس از سوی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت و با مشارکت امور ایثارگران شهرداری رشت در مجتمع فرهنگی هنری خاتم الانبیاء (ص) برگزار شد.

در این همایش « حاج جوشن » رزمنده سرفراز ۸ سال دفاع مقدس به بیان خاطرات خود ازحضور در جبهه های جنگ پرداخت و در ادامه این همایش  از کتاب های شاهدان شهید نوشته ی «محمد رضا بینش فرهمند» و کتاب بربال ملائک نوشته ی «رضا صالح فخاری » رونمایی شد.

نویسنده کتاب شاهدان شهید با اشاره به اینکه فرایند نگارش این کتاب بسیار سخت و طاقت فرسا بود، از سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری رشت ، امور ایثارگران شهرداری رشت  و تمام کسانی که در چاپ این کتاب کمک کردند تقدیر و تشکر نمود و افزود: کتاب شاهدان شهید به صورت مجموعه تدوین شده که هم اکنون جلد اول آن به مرحله ی چاپ و فروش رسیده است.

شایان ذکر است این همایش در تاریخ ۵ مهرماه ساعت ۱۰ صبح با حضور شهردار رشت ، اعضای شورای اسلامی شهر رشت و جمعی از مسئولین برگزار شد و در این مراسم از حاج حسن جوشن پیر بسیجی جبهه‌های هشت سال دفاع مقدس تجلیل شد.
2IMG_3042 3IMG_3076 5IMG_3089 8IMG_3096 9IMG_3088

Share