رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان

در صورت وقوع ناهنجاری در تالارها با خانواده های دخیل برخورد می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: پخش کلیپ پیش فیلم عروسی در تالارها غیرشرعی ، خارج از شئونات اسلامی و ممنوع است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی استان گیلان گفت: پخش کلیپ پیش فیلم عروسی در تالارها غیرشرعی ، خارج از شئونات اسلامی و ممنوع است.81345560-6007469

سرهنگ رضا محمدزاده عصر شنبه  با بیان این مطلب اظهارکرد: در صورت مشاهده پلیس، با مدیر واحد صنفی و حتی فیلمبرداران برخورد قانونی خواهد شد.

وی افزود: اداره نظارت بر اماکن عمومی گیلان در صورت وقوع ناهنجاری در تالارها چه در بخش برگزاری مراسم مختلط و چه در بخش کلیپ، خانواده های دخیل در این مراسم را به جهت دامن زدن به ناهنجاری و ترغیب افراد به معصیت به مراجع قضایی معرفی و برخورد لازم را انجام می دهد.

رییس اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس گیلان در خصوص مراجعه به عکاسی و فیلمبرداری های فاقد مجوز و پروانه کسب به شهروندان گیلانی هشدار داد و گفت: اخیرا تعدادی از این واحدها از ضوابط انتظامی عدول کرده و حتی چند واحد در این رسته شغلی اقدام به انتشار عکس های خانوادگی در فضای فیس بوک کرده بودند که با هوشیاری این اداره، افراد متخلف دستگیر و هم اکنون مجازات کیفری خود را سپری می کنند.

وی تصریح کرد: خانواده ها موظف هستند ضمن حضور در مکان های عکاسی و فیلمبرداری دارای مجوز قانونی از مراجع ذیصلاح، از ارائه داوطلبانه عکس خود به متصدی خودداری کرده چرا که بسیاری از این موارد در فضای فیس بوک از سوی افراد غیرمجاز و فاقد پروانه کسب، منتشر و موجبات هتک حرمت خانواده ها را فراهم خواهد کرد./ایرنا

Share