دومین شکست متوالی داماش

داماش گیلان در برابر نماینده رفسنجان متحمل شکست شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،در چارچوب هفته سوم از رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران و در گروه “ب” این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز در رفسنجان مهمان مس این شهر بود که در نهایت این دیدار را با یک گل به میزبان خود واگذار کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،داماش گیلان در برابر نماینده رفسنجان متحمل شکست شد.

IMG-20141020-WA0005در چارچوب هفته سوم از رقابت های لیگ دسته اول باشگاه های ایران و در گروه “ب” این مسابقات، تیم فوتبال داماش گیلان عصر امروز در رفسنجان مهمان مس این شهر بود که در نهایت این دیدار را با یک گل به میزبان خود واگذار کرد.

تک گل مس رفسنجان را سجاد حیدری در دقیقه ۵۰ در یک موقعیت تک به تک دروازه به ثمر رساند تا داماشی ها با دست خالی به شهرباران برگردند! آرمین رحیم زاده از داماش در این دیدار با کارت زرد و رسول سروش نیا از مس رفسنجان با کارت قرمز داور مسابقه مواجه شدند.

داماش در دیدار بعدی خود در استادیوم عضدی رشت میزبان راهیان کرمانشاه می باشد.
داماش گیلان: آرمین رحیم زاده – کیانوش میرزائی – بهنام عسگرخانی – مهیار نوری – امیر تیزرو – هادی سهرابی(C) – محمد رستمی – میلاد قربان زاده – سعید اسماعیل پور (۶۱ سعید طالبی) – حمید خدابنده لو (۸۶ حسن نجفی) – محمد دادرسی (۶۴ سعید قدمی)تماشاگر: حدود دو هزار نفر

*لحظات حساس بازی:
دقیقه ۲۵: شوت رسول سروش نیا از روی ضربه ایستگاهی که پشت محوطه جریمه داماش برای مس رفسنجان به دست آمده بود توسط ارمین رحیم زاده دفع شد و کیانوش میرزایی توپ را از منطقه خطر دور کرد.

دقیقه ۳۶: امین متوسل زاده در حالی که با دروازه بان داماش در موقعیتی تک به تک قرار گرفته بود توپ را به بازیکن هم تیمی خود پاس داد و او هم توپ را روانه اوت کرد.

دقیقه ۷۸: یک موقعیت خوب برای مس به دست آمد که شوت بازیکن مس رفسنجان دفع شد و در حالی مسی ها توپ برگشتی را وارد دروازه داماش کردند که داور اعلام آفساید کرده بود.

دقیقه ۸۷: شوت سعید قدمی از پشت محوطه جریمه توسط دروازه بان مس دفع و با اختلاف اندکی به کرنر رفت./وارش اسپرت

Share