هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال

داماش میزبان بدون تماشاچی/پیروزی رشتی‌ها و تداوم صدرنشینی

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،تیم فوتبال داماش گیلان در دومین دیدار خود در چارچوب رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور در حالی میزبان تیم فوتبال پاس همدان می‌شود که از همراهی تماشاگران خود در این بازی محروم است.

شرکت خواهان اسپانسری داماش: ما فقط انتظار داریم زمانی که میخواهیم هزینه کنیم مدیریت تیم در اختیار ما باشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،هفته دوم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشورمان عصر جمعه ۱۸ مهر ماه جاری با برگزاری ۱۲ دیدار در شهرهای مختلف کشور پیگیری می‌شود. Damash - Traxtor  (36)

در یکی از دیدارهای گروه «ب» این رقابت‌ها تیم فوتبال داماش گیلان از ساعت ۱۵: ۱۵ دقیقه روز جمعه در ورزشگاه شهید عضدی رشت پذیرای تیم فوتبال پاس همدان می‌شود.

هر دو تیم در حالی پای به این مصاف می‌گذارند که در هفته نخست این رقابت‌ها موفق به شکست دادن حریفان خود شده و سه امتیاز گام نخست را به حساب خود واریز کرده‌اند.

داماش گیلان در تبریز با نتیجه دو بر یک میزبان خود را مغلوب کرد و پاس همدان نیز در خانه خود با نتیجه یک بر صفر از سد تیم فوتبال گل گهر سیرجان گذشته بود.

دیدار تیم‌های داماش گیلان و پاس همدان با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بدون تماشاگر برگزار می‌شود تا با این محرومیت یک جلسه داماشی‌ها از امتیاز حمایت هواداران خود محروم باشند.

داماش گیلان اگر چه در مقایسه با فصل گذشته تیمی جوان و متحول شده محسوب می‌شود اما  پیروزی رشتی‌ها در این مصاف برای دومین هفته متوالی می‌تواند در همین ابتدای کار نماینده فوتبال شهر باران را از جایگاه خوبی در جدول رده‌بندی برخوردار کند.

پاس همدان نیز امسال با یک برنامه‌ریزی خوب و هدفمند وارد رقابت‌های لیگ دسته اول شده و حریف آسانی به حساب نمی‌آید.

سرمربیگری داماش گیلان در این فصل را امید هرندی و هدایت پاس همدان نیز داود مهابادی به‌عهده دارند.

محرومیت داماش گیلان از تماشاچیان در مقابل پاس همدان به دلیل حکم کمیته انضباطی درباره آخرین دیدار این تیم در فصل گذشته لیگ برتر است./فارس

Share