هرندی پس از شکست داماش مقابل پاس

داماش را به روزهای اوج خود بر می گردانم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امید هرندی سرمربی تیم داماش گیلان پس از شکست این تیم مقابل پاس در جمع خبرنگاران حاضر شد و وعده داد داماش را به روزهای اوج خود برگرداند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا امید هرندی سرمربی تیم داماش گیلان پس از شکست این تیم مقابل پاس در جمع خبرنگاران حاضر شد و وعده داد داماش را به روزهای اوج خود برگرداند.

4C(2)هرندی در جمع اصحاب رسانه اظهارداشت:این تیم را زمانی تحویل گرفتم که لیست بازیکنان آن بسته شده بود و فرصتی برای اضافه کردن نفرات جدید وجود نداشت.
وی در ادامه از اهالی رسانه و هواداران خونگرم داماش خواست که به این تیم فرصت دهند و وعده داد این تیم را به روزهای اوج خود باز می گرداند.
سرمربی داماش گیلان با اشاره به اینکه عاشق داماش و شهر رشت است یادآور شد:هم اکنون این تیم با مشکلات مالی و کمبود امکانات دست و پنجه نرم می کند اما از جان و دل برای این تیم تلاش می کند تا داماش به روزهای خوب خودش برگردد.

وی با بیان اینکه از لحاظ امکانات و منابع مالی به سی سال پیش بازگشته ایم افزود:زمانی به همراه الماسخاله در خوابگاه می خوابیدیم و باید بگویم که هفته ی بعد باید به رفسنجان برویم و به دلیل نبود منابع مالی باید هماننده آن دوران در خوابگاه بخوابیم.

هرندی با بیان اینکه پس از خوردن گل سعی نمودیم تا گل خورده را جبران نماییم اظهار داشت:داوری متاسفانه در این دیدار یک یا دو صحنه مشکوک را پنالتی نگرفت و به اعتقاد من در دقیقه ی نود بازی بر روی سعید طالبی در محوطه ی جریمه خطای پنالتی رخ داده است.

به گزارش خبرنگار دیارمیرزا سرمربی داماش گیلان درخصوص علت درگیری لفظی خود با سرپرست تیم پاس همدان که در نیمه ی نخست این دیدار رخ داد اظهار کرد:سرپرست این تیم در بازی قبل نیز مثل امروز با ایجاد جنگ روانی و اعتراض متعدد به داوری سعی می کرد داوری را تحت تاثیر خود قرار دهد و بنده نسبت به این امر معترض شدم و به ایشان گفتم مسئله ی داوری خاصی رخ نداده که شما اینگونه در کنار زمین داد و فریاد می کنید.
گفتنی است دیدار تیم های داماش گیلان با پاس همدان در هفته دوم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور با نتیجه یک بر صفر به سود حریف همدانی به پایان رسید.

خبرنگار:محمد جعفرزاده

Share