خوشنودی سلطنت‌طلب‌ها از زخمی‌شدن اپوزسیون مفلوک!+عکس

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «مه‌لقا فخرآور» ضدانقلاب سلطنت‌طلب مقیم پاریس و خواهر «امیرعباس فخرآور» ضدانقلاب فراری نزدیک به گروه‌های صهیونیستی و خواهرزاده «رضا خان میرپنج»، در صفحه فیسبوک خود در واکنش به انتشار تصویر زخمی‌«محمد نوری‌زاد» و بازداشت او، به صورت کنایه‌آمیز ابراز خوشنودی کرد. «محمد نوری‌زاد» انقلابی‌نمای سابق و اپوزسیون کنونی چند روز […]

محمد-نوری‌زاد-مه‌لقا-فخرآور-2به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا «مه‌لقا فخرآور» ضدانقلاب سلطنت‌طلب مقیم پاریس و خواهر «امیرعباس فخرآور» ضدانقلاب فراری نزدیک به گروه‌های صهیونیستی و خواهرزاده «رضا خان میرپنج»، در صفحه فیسبوک خود در واکنش به انتشار تصویر زخمی‌«محمد نوری‌زاد» و بازداشت او، به صورت کنایه‌آمیز ابراز خوشنودی کرد.

«محمد نوری‌زاد» انقلابی‌نمای سابق و اپوزسیون کنونی چند روز پیش در صفحه فیسبوک خود مدعی شده بود که مورد ضرب و شتم نیروهای حراست نهاد ریاست جمهوری قرار گرفته است. زمانی که نوری‌زاد قصد ورود غیرقانونی به داخل محوطه نهاد ریاست جمهوری در خیابان پاستور تهران را داشته، با ممانعت نیروهای انتظامی‌و حراست مواجه می‌شود که پس از اصرار، فریاد و حرکات خارج از شئونات او، ماموران حراست مجبور می‌شوند وی را به اجبار از نهاد ریاست جمهوری خارج کنند.

«مه‌لقا فخرآور» در صفحه فیسبوک خود آرزو کرده که ایکاش نوری‌زاد را بیشتر می‌زدند و با طعنه نوشته: “خوب شد با مشت که زدن تو چشمش عینکش خرد نشد …”

محمد-نوری‌زاد-مه‌لقا-فخرآور
گفتنی است، هنوز بسیاری از ضدانقلاب و اپوزسیون داخل و خارج کشور نسبت به عملکرد محمد نوری‌زاد تردید بسیاری دارند و بسیاری از آنها او را عامل جمهوری اسلامی‌می‌دانند که با اعمال خود به دنبال انحراف اپوزسیون به سمت و سویی است که جمهوری اسلامی‌می‌خواهد.

محمد نوری‌زاد که در سالهای دهه ۶۰ و ۷۰ جزء نیروهای حزب‌اللهی و از اعضای گروه «روایت فتح» شهید آوینی و سرمقاله‌نویس روزنامه‌هایی مانند کیهان بود، پس از انتخابات سال ۸۸ و در جریان فتنه به اپوزسیون جمهوری اسلامی‌تبدیل شد و از سران فتنه ۸۸ و اغتشاشگران حمایت کرد.
/امپراتوری دروغ

Share