نایب رییس هیات تحقیق و تفحص از بنیاد شهید

خواستار جمع بندی نهایی تحقیق و تفحص از بنیاد شهید شده ایم

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا جعفرزاده گفت:تحقیق و تفحص به دلیل ارائه نمونه‌های جدید و وسواس نمایندگان قدری طولانی شده است، لذا ما تقاضا کرده‌ایم که هر چه سریعتر جمع‌بندی نهایی در ارتباط با این پرونده انجام شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، در تشریح آخرین وضعیت تحقیق و تفحص از بنیاد شهید و امور ایثارگران، گفت: این تحقیق و تفحص به دلیل ارائه نمونه‌های جدید و وسواس نمایندگان قدری طولانی شده است، لذا ما تقاضا کرده‌ایم که هر چه سریعتر جمع‌بندی نهایی در ارتباط با این پرونده انجام شود.

bonyadوی افزود: نتیجه نهایی این پرونده به زودی به هیئت‌رئیسه مجلس ارائه خواهد شد و بعد از آن در بین نمایندگان توزیع می‌شود.

گفتنی است، نزدیک دو سال پیش بود که نمایندگان مجلس شورای اسلامی، به دلیل برخی شکایات و اعتراضات مردمی از بنیاد شهید و همچنین آشکار شدن برخی‌ اختلاس‌ها، از جمله ماجرای ۱۷۰۰ میلیارد ریالی و انتقال آن به خارج از کشور، تحقیق و تفحص از بنیاد شهید در مجلس شورای اسلامی کلید خورد.

اما بنیاد شهید از‌‌ همان آغاز ‌‌زمزمه طرح تحقیق و تفحص، تلاش کرد آنگونه که برخی از نمایندگان مجلس گفتند، با فرستادن برخی معاونت‌ها‌ی خود به مجلس شورای اسلامی و رایزنی با نمایندگان، از انجام این طرح جلوگیری کنند که با مخالفت و مقاومت نمایندگان طرح روبه‌رو شد.

امروز پس از گذشت بیش از دو سال از آغاز پروژه، هنوز نتیجه مشخصی در این کار حاصل نشده و امیدواریم به زودی نتیجه نهایی به هیئت رئیسه مجلس ارائه شود.

/باشگاه خبرنگاران

Share