مسئول کمیته بازرسی کمیسیون اصل نود از سازمان اوقاف

خط قرمزی در اوقاف نیست و تمام پرده ها را کنار خواهم زد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در ارتباط با مسائل مطرح شده در حوزه سازمان اوقاف گفت : ما در حوزه سازمان اوقاف در حال انجام کار ملی هستیم و بحث ما منحصر به گیلان نیست

افزایش قیمت حامل های انرژی در سال 94 برای جبرای کسری دولت برای پرداخت یارانه ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا به نقل از اعتدال شرق , غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی در ارتباط با مسائل مطرح شده در حوزه سازمان اوقاف گفت : ما در حوزه سازمان اوقاف در حال انجام کار ملی هستیم و بحث ما منحصر به گیلان نیست بحث و مشکل ما مربوط به همه استانها می باشد از اراک گرفته تایزد ،سمنان و دیگر استانها.

به مردم قول داده ام که با این مفسده ها برخورد کنم /در مقابل فساد سکوت نخواهم کرد

jafarzadehجعفر زاده تصریح کرد : یک روزی بنده به عنوان یک رزمنده از آب ، خاک و ناموس این کشور دفاع کردم و امروز به عنوان یک نماینده ایثارگر وظیفه دارم از حقوق ملّت دفاع کنم و به قسمی که خورده ام همچنان پایبندم و آدمی تکلیف گرا هستم لذا آنچه که تکلیف بر من بشود انجام خواهم داد. امروز اگر تکلیف این است که در اوقاف ،بنیاد شهید ،تامین اجتماعی ویا در خودرو سازی فسادی شده است یک لحظه به خود این اجازه را نمی دهم که ساکت بنشینم چون به مردم قول داده ام که با این مفسده ها برخورد کنم بنابراین در تعجبم که برخی ها اظهارات عجیب و نادرستی کرده اند بحث ما بحث ملی است ما اسناد داریم نزدیک به ۲ سال است که ما در کمسیون اصل ۹۰ در حال تحقیق و کارشناسی هستیم لذا سند داریم اینکه بنده میگویم ،تنها صحبت من نیست کمسیون اصل ۹۰ به دنبال این مهم است بنده بازرس ویژه کمیسیون اصل نوددر اوقافم و  یک تیمیم و کارشناسان زبده داریم لذا حرفهایمان بر اساس آمار و کارشناسی ست

جعفرزاده در ارتباط با تعداد امام زاده ها در کشور گفت : بالاخره سال ۵۷ ،۶۰ ،۶۱ آماری که گرفته اید بیایید و با ۹۲ مقایسه کنید ۱۴۰۰ سال که نمی شود پشت سر هم امام زاده تولید کرد جوانها چه میگویند !می گویند دکان باز کرده اند ،دین که دکان سازی نیست

وی در ادامه گفت :‌ اینکه میروند نیت خوانی می کنند از واقف ها ، و بر اساس نیت خوانی ها عمل می کنندو می گویند نیتش با خودش فرق داشت … کسی نیست بگوید که اصلا شما چه کاره اید که نیت خوانی می کنید شما موظفید عین وقف را عمل کنید .
مدیر استانی نباید بترسد/آقای استاندار ورود کنند و مدیران خاطی و بی ادب را سرجایشان بنشاند

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی در انتقاد به عملکرد برخی از مدیران استانی بگفت :‌ بحث ما واقعاً بحث ملی است مدیران استانی ما باید از مردم دفاع کنند نباید نگران میزشان باشند مدیر استانی نباید بترسد و پاچه خواری کند باید از حقوق ملت دفاع کند وی ادامه داد : مدیران ارشد ،مدیران ملی ، وزرا همه و همه عوض می شوند فقط ملت است که می ماند  اینها باید نوکری ملت را کنند نه نوکری مدیران بالا سری خود را .

بنده متاسفم و در تعجبم از این وضعیت ! مدیران استانی ما باید فکر و ذکرشان مردم باشد چرا افتاده اند تو این کارها ی عبث ! اصلا که به اینها حرف زده که …! من انتظار دارم آقای استاندار ورود کنند و مدیران خاطی و بی ادب را سرجایشان بنشاند. اصلاً اینها چه کاره اند که در مسائل ملی دخالت می کنند اینها در همان حوزه استانی خودشان مانده اند اینها همانهایی هستند که بارها مدیران ارشدشان آمدند که آنها را عوض کنند ما از آنها دفاع کردیم می بینیم که امروز برای آنها کت می کنند !

چطور یک مدیر ابتدایی استانی که فقط یک سابقه مدیریتی درعمرش دارد، بر اساس همان سابقه به خودش اجازه می دهد که  به نماینده مجلس بگوید: “عذرخواهی کن !”

ایمن آبادی تصریح کرد :‌ چرا بی خودی از جای دیگر خرج می کنیم خود حضرت آقا ده ها بار وقتی یک جایی مشکلی پیش می آمد به مجلس گله می کرد و می فرمود : “شما نظارتتان را خوب انجام نداده اید ” بر ما وظیفه است که نظارت درست انجام بدهیم  و همچنین وظیفه داریم که گزارشات را به دستگاه ذی ربط برسانیم.
تعارفی با هیچ کسی نداریم

جعفرزاده در پایان  خاطر نشان کرد: هرکس دست درازی به بیت المال بکند و از مال بیت المال به ناحق بردارد یا تضییع و یا تصرف بکند( می خواهد هر که باشد) ما تعارفی با هیچ کسی نداریم وبه شدید ترین وجه ممکن با آنها برخورد می کنیم اوقاف بزرگترین زمین خوار کشور است!
اسناد داریم و بنده هم از اینکه از یک حرف، یک اسم و یک لقبی بترسم اینگونه نیستم  وتا دقیقه ۹۰ وظیفه ام را انجام خواهم داد . بنده چیزی به عنوان منطقه ممنوعه در اوقاف نمی شناسم و خط قرمزی در اوقاف ندارم. اینکه  شنیده می شود  در اوقاف یک خط کشیده اند و می گویندکه از این جا جلوتر نیایید و پشت پرده را نبینید . بنده  با اتکا به رای مردم تمام پرده ها را کنار خواهم زد و مردم را ازحقایق باخبر خواهم کرد چرا که این را وظیفه قانونی و شرعی خود می دانم .

Share