معاون استاندار گیلان خبر داد

خرید ۲۷ خودروی سبک و سنگین برای مدیریت بحران در گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون امور عمرانی استاندار گیلان از خرید ۲۷ خودروی سبک و سنگین برای مدیریت بحران در این استان خبر داد.شعبانپور با گرامیداشت هفتم مهر ماه روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی، بیان کرد: آتش‌نشانان ۵۲ شهر گیلان از کم توقع‌ترین اقشار هستند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،حجت شعبانپور شامگاه شنبه در دیدار محمدعلی نجفی استاندار گیلان با آتش‌نشانان اظهار کرد: طرح جامع ظرفیت‌سنجی آتش‌نشانی‌ها در گیلان به اتمام رسیده است.

13910612000153_PhotoAوی از خرید ۲۷ خودروی سبک و سنگین برای مدیریت بحران در گیلان خبر داد و افزود: سه دستگاه خودروی آتش‌نشانی برای آتش‌نشانی‌های استان خریداری شده است.

شعبانپور با گرامیداشت هفتم مهر ماه روز ملی ایمنی و آتش‌نشانی، بیان کرد: آتش‌نشانان ۵۲ شهر گیلان از کم توقع‌ترین اقشار هستند.

معاون امور عمرانی استاندار گیلان به تلاش آتش‌نشانان در برف سال ۹۲ اشاره کرد و گفت: امسال آتش‌سوزی‌های گیلان سنگین بود و هر روز در استان آتش‌سوزی داشتیم.

*۲ هزار و ۱۰۰ عملیات آتش‌نشانی در رشت

شهردار رشت نیز در دیدار آتش‌نشانان گیلان با استاندار با تبریک هفته دفاع مقدس اظهار کرد: آتش‌نشانان، بسیجی واقعی هستند.

محمدابراهیم خلیلی به قدمت ۸۵ ساله شهرداری رشت اشاره کرد و افزود: آتش‌نشانی رشت در سال ۱۳۰۵ تاسیس شده است.

وی با بیان اینکه نخستین مانور اطفای حریق آتش‌نشانی رشت در سال ۱۳۰۶ برگزار شده است، تصریح کرد: حضور آتش‌نشانان موجب ایجاد امنیت در جامعه می‌شود.

خلیلی از انجام ۲ هزار و ۱۰۰ عملیات توسط آتش‌نشانان در ۶ ماه نخست امسال در شهر رشت خبر داد و بیان کرد: تعداد ۹ ایستگاه کنونی آتش‌نشانی در رشت باید به ۱۵ ایستگاه ارتقا پیدا کند.

شهردار رشت آتش‌نشانی را از سازمان‌های موفق شهرداری خواند و گفت: مردم از فعالیت آتش‌نشانان در رشت رضایت دارند.

/فارس

Share