خدمت رسانی اورژانس گیلان به ۶ هزار و ۱۱۰ مصدوم در شهریور سال جاری

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی گیلان از خدمت رسانی به شش هزار و ۱۱۰مورد مصدوم اورژانسی  و بیماران تصادفی و اورژانسهای پزشکی در شهریور ماه امسال خبر داد . دکتر جمشید محمدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گفت: مرکز اورژانس گیلان با ۲۳ پایگاه شهری و۳۱ پایگاه […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،رئیس مرکز مدیریت حوادث وفوریتهای پزشکی گیلان از خدمت رسانی به شش هزار و ۱۱۰مورد مصدوم اورژانسی  و بیماران تصادفی و اورژانسهای پزشکی در شهریور ماه امسال خبر داد .orjhans

دکتر جمشید محمدی رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی گفت: مرکز اورژانس گیلان با ۲۳ پایگاه شهری و۳۱ پایگاه جاده ای در شهریور ۱۳۹۳ به شش هزار و ۱۱۰ مصدوم خدمات پیش بیمارستانی ارائه نموده است .

 وی افزود: اورژانس ۱۱۵ در این مدت به یک هزار و ۹۲۶ مصدوم تصادفی و چهار هزار و ۱۸۴ بیمار غیر تصادفی خدمات پیش بیمارستانی ارائه نموده است.

 ایشان در ادامه بیان داشت: تعداد سه هزار و ۴۶۹ نفر پس از دریافت خدمات فوریتهای پزشکی در بیمارستان بستری و تعداد یک هزار و ۲۷۶ نفر نیز درمان در محل شدند.

Share