نوبخت خبرداد

خبر خوش برای استخدامی‌های استانداری ها

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا معاون راهبردی رئیس جمهور گفت: تمام استخدامی‌های استانداری‌ها در دولت گذشته از اسفندماه امسال شروع به کار می‌کنند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزامعاون راهبردی رئیس جمهور گفت: تمام استخدامی‌های استانداری‌ها در دولت گذشته از اسفندماه امسال شروع به کار می‌کنند.
nobakht40215محمدباقر نوبخت ، اظهار داشت: براساس بخشنامه‌ای که به همه استان‌ها کردیم، قرار است با تأمین اعتبار در بودجه سال آینده استخدامی‌های استانداری‌ها به سرعت جذب شوند که این کار از اول اسفندماه انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه تلاش می‌شود این افراد اولین حقوقشان را فروردین سال آینده در قالب بودجه سال ۹۴ دریافت کنند، تصریح کرد: امیدواریم این پرداختی با رضایتمندی این افراد که مدت‌هاست منتظر استخدامی خود هستند، انجام شود.

معاون راهبردی رئیس جمهور یادآور شد: قطعاً در بودجه سال ۹۴ تمام حق و حقوق و مزایای آنها در نظر گرفته شده و مقرر است، پرداخت شود که در این مدت پنج ماه نیز سعی می‌کنیم مقدمات جذب این نیروها را فراهم کنیم.

نوبخت در پایان متذکر شد: دولت به دلیل کمبود اعتبارات هیچ مجوز جدیدی را برای استخدام نیرو صادر نکرده و قرار نیست تا پایان امسال اتفاق خاصی در این زمینه رخ بدهد.

Share