استاندار گیلان در مراسم «سی سال مجاهدهای خاموش» اظهار داشت

حضور پاک ترین و امین ترین افراد کشور در مجموعه وزارت اطلاعات

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت: حفظ آرامش و امیدآفرینی در جامعه طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و رویکرد دولت یازدهم، از دستاوردهای وزارت اطلاعات است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان گفت: حفظ آرامش و امیدآفرینی در جامعه طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و رویکرد دولت یازدهم، از دستاوردهای وزارت اطلاعات است.

دکتر محمدعلی نجفی روز پنجشنبه در همایش سی سال مجاهدت های خاموش که به مناسبت سی امین سالگشت تاسیس نهاد مردمی وزارت اطلاعات و قدردانی از تلاش های پرسنل خدوم اداره کل اطلاعات استان گیلان در رشت برگزار شد، افزود: امنیت و ثبات جامعه امروز، مدیون فداکاری نیروهای اطلاعات است و در سایه مجاهدت های خاموش، این امنیت درحد بسیار مطلوبی حفظ شده است.803
وی ادامه داد: امروز امنیت مردم و احساسی که در برقراری امنیت در جامعه وجود دارد مدیون عملکرد قابل ستایش نیروهای وزارت اطلاعات است.
استاندار گیلان وزارت اطلاعات را مولود انقلاب اسلامی خواند و تصریح کرد: پاک ترین و امین ترین افراد کشور در این مجموعه حضور و فعالیت دارند و بار سنگین تامین امنیت را به دوش می کشند.
وی دغدغه اصلی وزارت اطلاعات را تامین آسایش روحی، روانی و مادی مردم ذکر و اضافه کرد: امروز سربازان گمنام امام زمان (عج) به خوبی توانسته اند در سایه مجاهدت های خاموش، امنیت کشور را درحد مطلوبی برقرار کنند.

نجفی یادآور شد: وزارت اطلاعات به عنوان ضامن اصلی امنیت کشور، نقش بسیار پررنگی در این عرصه داشته و در همه حوزه ها موفق بوده است.
وی در بخش دیگری از سخنانش گفت: مردم از عملکرد نیروهای وزارت اطلاعات که بصورت مستقیم قابل ارایه نیست، آگاه نمی شوند ولی با توجه به ثبات و امنیتی که در کشور برقرار است، رضایت عمومی از فعالیت های این مجاهدان وجود دارد.
استاندار گیلان خاطرنشان کرد: یکی از عملکردهای سنگین وزارت اطلاعات، حفظ انسجام سیاسی و صیانت از سرمایه های اجتماعی ، سیاسی و اقتصادی است و این نیروها در صیانت از اموال عمومی و دولتی و جلوگیری از حیف و میل بیت المال، نقش مهمی دارند.
وی همچنین عملکرد وزارت اطلاعات در مقابله با باندهای سازمان یافته قاچاق و سرویس های اطلاعاتی بیگانه را موفقیت آمیز ذکر کرد.
دکتر نجفی با اشاره به توطئه انگیزی و اختلاف افکنی دشمنان بویژه میان اقوام و قومیت های مختلف افزود: این دسیسه ها با هوشیاری پرسنل وزارت اطلاعات، خنثی شد و دشمن همواره در این زمینه ها ناکام مانده است.

وی همچنین به نقش برجسته وزارت اطلاعات در مقابله با فسادهای اقتصادی اشاره و اضافه کرد: نیروهای این مجموعه در مقابله با پولشویی ها ، فرارهای مالیاتی و سودجویی ها، حضور جدی و هوشمندانه ای داشته اند.
دکتر نجفی افزود : حفظ آرامش و امیدآفرینی در جامعه طبق رهنمودهای رهبر معظم انقلاب و رویکرد دولت یازدهم، از دستآوردهای وزارت اطلاعات است.
استاندار گیلان ادامه داد: وزارت اطلاعات منطبق با برنامه های دولت تدبیر و امید در جهت حفظ امید و آرامش در جامه ایفای نقش می کند و در عین حال؛ صیانت از آبرو، حیثیت و اسرار مردم و حفظ اعتماد عمومی را وجهه همت خویش ساخته است.
به مناسب سی امین سالگرد تاسیس وزات اطلاعات، مراسمی تحت عنوان با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان ،مدیران و اعضای شورای تامین استان، فرماندهان نظامی و انتظامی و ائمه جمعه شهرستان های گیلان برگزارشد.

Share