جنجالی‌ترین بازی سال; رکوردشکنی با ۶ اخراج در یک بازی!

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استقلال‌خوزستان با پیروزی در مسابقه حساس مقابل راه‌آهن به شرایط بحرانی خود سروسامانی داد و به مکان یازدهم جدول صعود کرد. در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران استقلال خوزستان و راه آهن از ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،استقلال‌خوزستان با پیروزی در مسابقه حساس مقابل راه‌آهن به شرایط بحرانی خود سروسامانی داد و به مکان یازدهم جدول صعود کرد.a985b291b0f8566f611f8704261655b0_226_187

در یکی از دیدارهای هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران استقلال خوزستان و راه آهن از ساعت ۱۷ و ۲۰ دقیقه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند.

این بازی در نهایت با برتری یک بر صفر به سود استقلال خوزستان به پایان رسید.

اما نکته اصلی و شاید قابل توجه این بازی اخراج شدن ۴بازیکن و ۲ مربی در جریان بازی بود که سهم استقلال خوزستان کولیبالی(۹۰ ) ومهدوی کاپیتان فصل پیش داماش گیلان و در سوی مقابل محسن ایران‌نژاد، (۵۱)، محمد آبشک(۶۰)از زاه آهن بود که محمد آبشک نیز از بازکنان سابق داماش گیلان بوده است.

عابدزاده دوربین صداوسیما را شکست

همچنین این بازی ۲ اخراجی دیگر نیز داشت وآن احمد رضا عابدزاده و علی لطیفی  مربیان تیم راه اهن بودند .

سماجت دوربین های تلویزیونی در ثبت صحنه های جنجالی بازی منجر به برخورد احمدرضا عابدزاده با فیلم بردار صداوسیما شد و او دوربین این خبرنگار را شکست.

Share