جشن ستارگان کنکور گیلان برگزار شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا آیین تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری گیلان با عنوان ‘ جشن ستارگان’ روز چهارشنبه با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و اداره کل آموزش و پرورش گیلان در مجتمع دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد. در این مراسم مهندس مسرور مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا147 آیین تجلیل از نفرات برتر کنکور سراسری گیلان با عنوان ‘ جشن ستارگان’ روز چهارشنبه با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی و اداره کل آموزش و پرورش گیلان در مجتمع دهکده ساحلی بندرانزلی برگزار شد.
در این مراسم مهندس مسرور مدیرعامل و رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی ، حسین اصغریان معاون برنامه ریزی استاندار گیلان، ، مهدی حاجتی مدیرکل آموزش و پرورش گیلان و دانش آموزان برتر استان و خانواده های آنان و جمعی از مسئولان سازمان هاو دستگاه های اجرایی استان حضور داشتند.
مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی در این مراسم با تبریک به دانش آموزان برترگیلان در کنکور سال جاری گفت : یقینا تلاش فردی وپشتکار این دانش آموزان، زحمت والدینشان در فراهم سازی فضای آرام و صلاحیت معلمانشان در امر تعلیم سه ضلع مثلثی را می سازد که این عزیزان را به مسیر موفقیت رهنمون شده است ورتبه های کسب شده از سوی این دانش آموزان موجب افتخار است .
مهندس رضا مسروربا اشاره به اینکه در مدل های توسعه همواره اصل بر آموزش است و نیروهای تحصیلکرده ی توانمند آینده کشور را رقم می زنند ، افزود: امروز نکته ای که در آموزش و پرورش ما مغفول مانده بحث خلاقیت و ارتقا توان کار آفرینی است و امیدوارم از ستارگان گیلان پس از کسب دانش و مهارت لازم در بخشهای علمی و مدیریتی کشور به نحو احسن استفاده شود.
رییس شورای آموزش و پرورش منطقه آزاد انزلی تصریح کرد: ما فارغ التصیلان با سوادی را تربیت می کنیم اما در بخش تربیت کار آفرین مشکل داریم که باید به این موضوع که پایه آن افزایش قدرت خلاقیت در دانش آموزان است ، بیشتر توجه کنیم و برنامه ریزی مناسبی داشته باشیم .
مدیرعامل منطقه آزاد انزلی به امضای تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و مشاور ارشد رییس جمهور در مناطق آزاد اشاره و تصریح کرد: با توجه به جایگاه منطقه آزاد انزلی به عنوان الگوی توسعه ایران ۱۴۰۴ ، ما با تمام توان آمادگی همکاری با اداره کل آموزش و پرورش گیلان را داریم و آرزو مندیم با افزایش تعاملات شاهد رشد وشکوفایی هر چه بیشتر حوزه آموزش و پرورش منطقه و استان باشیم.
مسرور در پایان با تشکر از تلاشهای اولیا دانش آموزان برتر ، بر استفاده از تجربیات این خانواده ها در تربیت و آموزش دانش آموزان نخبه تاکید کرد.
در این مراسم هم چنین از ۲۵ نفر از دانش آموزان نمونه حوزه آموزش و پرورش منطقه آزاد انزلی نیز تجلیل به عمل آمد.
در ادامه جشن ستارگان برتر از۴۰ نفر از دانش آموزان گیلان که امسال حایز رتبه های برتر کنکور شدند و نیز معلمان و مدیران برتر و هم چنین دانش آموزان برترسوم متوسطه گیلان نیز تقدیر شد.
استان گیلان امسال توانست با داشتن۳۰ دانش آموز حائز رتبه های دو رقمی و ۲۰۰ دانش آموز دارای رتبه زیر هزار مقام سوم را در کشور بدست آورد.

Share