جشن «الفبای مهر» در منطقه آزاد انزلی برگزارشد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه شانزدهم مهر ماه “روز جهانی کودک” سازمان منطقه آزاد انزلی با اجرای برنامه «الفبای مهر» به استقبال این روز رفت و دانش‌آموزان اول ابتدایی تمامی مدارس محدوده منطقه را به میهمانی مجموعه برنامه‌های شاد و بانشاط «خاله باران» فراخواند. «خاله باران» شخصیتی محبوب دانش‌آموزان گیلانی است که […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در آستانه شانزدهم مهر ماه “روز جهانی کودک” سازمان منطقه آزاد انزلی با اجرای برنامه «الفبای مهر» به استقبال این روز رفت و دانش‌آموزان اول ابتدایی تمامی مدارس محدوده منطقه را به میهمانی مجموعه برنامه‌های شاد و بانشاط «خاله باران» فراخواند.

Jashn-alefbay-mehr-1393.07.15«خاله باران» شخصیتی محبوب دانش‌آموزان گیلانی است که با اجراهای شاد خود فضای جشن‌های کودکانه را رونق و رنگی متفاوت می بخشد.

این برنامه که به ابتکار معاونت فرهنگی، اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد طراحی شده‌بود با حضور بیش از ۳۰۰ دانش‌آموز به همراه معلمان و مدیران مدارس محدوده منطقه و در جمع همکاران این معاونت در سالن مجتمع «ستاره شمال» به اجرا در آمد.

ترویج فرهنگ دوستی و احترام، انتخاب غذا و خوراکی‌های سالم و محلی و گسترش شادی و نشاط در محیطهای آموزشی از جمله اهداف برگزاری این برنامه بود که به شکلهای متفاوت در اجرای این برنامه گنجانده شد.

نمایش طراحی شده در این برنامه پرهیز از رخوت و تنبلی و آشفتگی‌های رفتاری و گفتاری را با مشارکت دادن خود دانش آموزان در نمایش ترغیب می‌کرد و آوازها و ترانه‌هایی که به صورت دسته جمعی اجرا می‌شد دوستی، همراهی و نشاط و سرزندگی را به دانش‌آموزان یادآور می‌شد.

از دانش‌آموزان شرکت کننده در این جشن با بسته‌های شامل میوه‌های تازه پذیرایی شد تا فرهنگ استفاده از خوراکیهای سالم در مدارس گسترش یابد.

Share