ثبت نام ۴ هزار دانشجو درسال تحصیلی جدید در دانشگاه ازاد اسلامی واحد رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به ثبت نام ۴ هزار نفر دانشجوی ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سال تحصیلی جدید گفت: این دانشجویان در ۱۴۴ رشته در مقاطع مختلف تحصیل می کنند. دکتر امیر تیموری در جلسه توجیهی دانشجویان جدید ؛ توسعه علمی را […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با اشاره به ثبت نام ۴ هزار نفر دانشجوی ورودی جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سال تحصیلی جدید گفت: این دانشجویان در ۱۴۴ رشته در مقاطع مختلف تحصیل می کنند.
تیموری_2060دکتر امیر تیموری در جلسه توجیهی دانشجویان جدید ؛ توسعه علمی را عامل اصلی در رشد و بالندگی کشور دانست و اظهار کرد: علم‌آموزی و حرکت علمی یکی از بخش‌های اصلی تمدن اسلامی و از نیازهای ضروری جامعه‌ی اسلامی و انقلاب اسلامی به شمار می‌رود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت تصریح کرد:آشنایی دانشجویان با آیین نامه‌های آموزشی،قسمت‌های مختلف دانشگاه و توجیه و تبیین بخش نامه‌ها و دستورالعمل‌های تحصیلی دانشجویان توسط معاونین دانشگاه از برنامه های این جلسه است.
دکترامیرتیموری با اشاره به پذیرش ۴ هزار ورودی جدید در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در سال تحصیلی جدید گفت: این دانشجویان در ۱۴۴ رشته در مقاطع مختلف تحصیل می کنند.
وی اذعان داشت: ۱۵ رشته مقطع دکتری، ۴۷ رشته مقطع کارشناسی ارشد، ۴۷ رشته کارشناسی پیوسته، ۱۸ رشته کارشناسی ناپیوسته، ۱۵رشته کاردانی ناپیوسته و ۲ رشته کاردانی پیوسته از مقاطع تحصیلی این دانشجویان است.
رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت یادآور شد: در حال حاضر ۱۶ هزار دانشجو در واحد رشت مشغول به تحصیل هستند.

Share