مراسم معارفه برگزار شد

تغییرات در دو معاونت‌ دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در مراسمی با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت سرپرست جدید معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات این واحد دانشگاهی معرفی و منصوب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا در مراسمی با حضور اعضای هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت سرپرست جدید معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات این واحد دانشگاهی معرفی و منصوب شد.
teymoori-32 در این مراسم دکتر علیرضا امیرتیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت گفت: تغییرات مدیریتی در هر مجموعه‌­ای یک امر طبیعی و انکارناپذیر است و تغییری مطلوب است که حرکتی رو به جلو را در مجموعه ایجاد کند.
دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، ارتباط با صنعت را لازمه توسعه اقتصادی ذکر کرد و افزود: طرح های کاربردی و شرکت های دانش بنیان و تجاری سازی یافته های پژوهشی و ترغیب اعضای هیئت علمی دانشگاه ها و واحدهای پژوهشی برای فعالیت های بیشتر در رفع نیاز جامعه لازم است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت، جایگاه پژوهش را در کشور متعالی دانست و بیان داشت: با توجه به نقش مهم و حیاتی تحقیق و پژوهش در توسعه همه جانبه جامعه، در ارائه طرح های پژوهشی باید منابع مالی تامین شود.
این مقام مسئول، تمرکز زدایی و روان بودن فرآیندهای پژوهش را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: پژوهش باید سازمان دهی شده و فرهنگ پژوهش ترویج یابد.
دکتر امیرتیموری تصریح کرد: حساسیت وحجم کار در معاونت دانشجویی بسیار زیاد است و همکاران علی رغم وجود محدویت ها با تلاش مضاعف و همدلی و همکاری صمیمانه همه امور را به نحو احسن مدیریت نموده اند.به دانشجو باید به دیده اکرام و احترام نگاه کرد و تلاش شود تا بهترین خدمت رسانی به این قشر ارائه گردد.همه ی فعالیت ها، امور و اهداف عالیه دانشگاه در راستای تربیت نسلی است که آینده ساز این مملکت هستند ..
در پایان این جلسه با قدردانی از زحمات جناب آقای دکتر رامین شعبانی در دوران تصدی معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات واحد رشت، آقای دکتر حسین فلاح باقرشیدایی به عنوان سرپرست جدید معاونت پژوهش و فناوری اطلاعات دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت معرفی شد.
همچنین دکتر علیرضا امیرتیموری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت با قدردانی از زحمات آقای حسین شریفی معاون سابق دانشجویی در مدت تصدی این مسئولیت،آقای دکتر محمد تقی یونسی رستمی را به عنوان سرپرست جدید معاونت دانشجویی این واحد دانشگاهی معرفی کرد

Share