در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت

تجمع و راهپیمایی بیش از یک‌هزار معلول در رشت

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مراسم روز ملی پارالمپیک با تجمع و راهپیمایی بیش از یک‌هزار معلول صبح امروز در ورزشگاه شهید عضدی این شهر برگزار شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مراسم روز ملی پارالمپیک با تجمع و راهپیمایی بیش از یک‌هزار معلول صبح امروز در ورزشگاه شهید عضدی شهر رشت برگزار شد.
مدیر کل بهزیستی گیلان در جریان مراسم مذکور توانمندسازی معلولان را از اهداف مهم این نهاد عنوان کرد و گفت: معلولان به قدری توانمند هستند که کارهای خود را انجام دهند.

13921227000353_PhotoAوی ادامه داد: ما با تمام امکانات موجود در بهزیستی توانمندسازی اقتصادی برای مددجویان را سر‌لوحه و دستور کار خود قرار داده‌ایم. حسین نحوی‌نژاد مطالبات معلولان را به حق دانست و افزود: امیدواریم در دولت تدبیر و امید بتوانیم پاسخگوی حداقل نیازهای معلولان باشیم.وی با بیان اینکه بیش از ۳۲ هزار نفر معلول زیرپوشش بهزیستی استان هستند، تصریح کرد: این افراد در رده‌های مختلف جسمی، ذهنی، بینایی، شنوایی، سالمندان و… دچار معلولیت هستند و از خدمات بهزیستی بهره‌مند هستند.مدیر کل بهزیستی گیلان درباره مناسب‌سازی محیط و اماکن خاطرنشان کرد: مناسب‌سازی معابر و خیابان‌ها برای معلولان و سالمندان امری ضروری است.وی موضوع مناسب‌سازی محیط را جزو دغدغه‌های بهزیستی عنوان کرد و یادآور شد: دست‌اندرکاران مربوطه باید در این زمینه برنامه‌ریزی کنند.

در مراسم مذکور از قهرمانان جانباز و معلول استان نیز تجلیل شد./فارس

Share