معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام راحل گیلان

بیش از ۴۵میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان گیلان پرداخت شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام راحل گیلان گفت: در نیمه نخست امسال ۴۵ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان استان پرداخت شده است که این میزان تسهیلان برای ۴۴۴ طرح اشتغالزایی از سوی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گیلان اجرا شده است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام راحل گیلان گفت: در نیمه نخست امسال ۴۵ میلیارد و ۵۸۲ میلیون ریال تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان استان پرداخت شده است.

81357837-6028061حمیدرضا امیری افزود: این میزان تسهیلان برای ۴۴۴ طرح اشتغالزایی از سوی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گیلان اجرا شده است.

وی پرداخت این تسهیلات را از محل اعتبارات بانکی و کمیته امداد برای ایجاد ۷۱ طرح مشاغل خانگی و ۳۷۳ طرح خودکفایی مددجویان این نهاد در گیلان عنوان کرد.

امیری یادآور شد: مددجویان با دریافت این تسهیلات در بخش های کشاورزی و باغداری ، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، خدمات و … اشتغال پیدا کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین طی این مدت پنج هزار و ۷۳۸ نفر از مددجویان گیلانی با مبلغ دو میلیارد و ۳۰۵ میلیون و ۶۱۷ هزار ریال از آموزش های بلند مدت و کوتاه مدت فنی و حرفه ای نیز بهره مند شده اند.

وی با بیان اینکه طی این مدت ۷۱۳ فرصت شغلی با مبلغ ۴۵ میلیارد و ۵۸۹ میلیون ریال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد گیلان ایجاد شده است، گفت: ۲۶۹ مورد کاریابی با مبلغ هفت میلیون ریال هم برای مددجویان انجام شده است.

هم اکنون ۲۴۰ هزار نفر در قالب ۱۲۰ هزار خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان گیلان قرار دارند./ایرنا

Share