معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان

به زیباسازی و استفاده از مصالح با کیفیت در ساخت و سازها توجه شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، توجه به زیباسازی ساختمانها و استفاده از مصالح با کیفیت را در ساخت و سازها مهم دانست .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، سیزدهمین جلسه کمیته عمرانی واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، با حضور معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان و معاونین و کارشناسان عمرانی واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود برگزار شد.
mirebrahimi-1در این جلسه ابتدا دکتر کیوان صائب، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود، ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی جدید، گزارش مبسوطی را از روند فعالیت های این واحد دانشگاهی ارائه داد.
در ادامه حجت الاسلام والمسلمین سید علی میرابراهیمی، معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان درسیزدهمین جلسه کمیته عمرانی واحد ها و مراکز آموزشی این استان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب و دفاع مقدس، ضمن بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: ما باید با امانت‌داری واقعیت‌های دفاع مقدس را ثبت و به جوانان و نسل آینده منتقل کنیم تا آینده‌سازان کشور با اسوه‌های دفاع و مقاومت کشور آشنا شوند همه ما وظیفه داریم این رشادت‌های و از خود گذشتگی‌های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی را به نسل جوان ارائه دهیم تا نسل جوان ما بدانند که شهدا چه از خودگذشتگی‌هایی برای ایران اسلامی به منصه ظهور گذاشتند.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با بر شمردن رشادتها وفداکاری‌های رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس بر لزوم توجه به ارزش‌های اسلامی، انقلابی و برگزاری هر چه باشکوه‌تر مراسم پاسداشت هفته دفاع مقدس درواحد های دانشگاهی استان گیلان تأکید کرد.
وی افزود: برنامه‌های پیش بینی شده در ستاد های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در واحد های دانشگاهی به طوری تدوین گردد که گویای جانفشانی‌های رزمندگان در طول جنگ تحمیلی باشد.
این مقام مسئول، ضمن تقدیر از دکتر میرزاده و تیم ایشان در خصوص بازگرداندن امید به دانشگاه آزاد اسلامی ،تصریح کرد: ریاست عالی دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رعایت عدالت آموزشی و افزایش جذب دانشجو در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری تا یک و هفت دهم سال گذشته ، بومی گزینی و توسعه تحصیلات تکمیلی در استانها تلاش چشمگیر کرده که این کار باعث تحولات مثبتی در دانشگاه آزاد اسلامی شد که جای تقدیر و تشکر از زحمات تیم مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی دارد.
دکتر سید علی میرابراهیمی ،با اشاره به افزایش ۱۵% شهریه در سال تحصیلی جدید، تأکید کرد : معاونین عمرانی در واحد های دانشگاهی با پیش بینی منابع مالی جدید غیر از شهریه های دانشجویی ، با توجه به نیاز سنجی واحد ها و ظرفیت های موجود نسبت به انجام ساخت و ساز و کارهای عمرانی اقدام کنند . در تمام طرح های عمرانی اعم از خرید و فروش زمین و اجرای طرح های مربوطه رعایت صرفه و صلاح دانشگاه مد نظر قرار گیرد.
معاون هماهنگی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، توجه به زیباسازی ساختمانها و استفاده از مصالح با کیفیت را در ساخت و سازها مهم دانست و بیان کرد : در طراحی ساختمانها ، زیبایی و اصول معماری با توجه به بافت و توریستی بودن استان مورد نظر قرار گیرد، همچنین نظارت کافی بر کیفیت مصالح مد نظر قرار گرفته و با توجه به دقت کافی بر روی سازه های عمرانی ، مصالح لازم با توجه به اقلیم منطقه و با کیفیت عالی و استاندارد مورد استفاده قرار گیرد .
وی، در ادامه با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و شروع فصل پائیز، اذعان داشت : بخشی از وظایف معاونت های عمرانی ، نظارت بر تعمیر و نگهداری ساختمانها در واحد های دانشگاهی است که باید در حفظ و نگهداری آنها توجه کافی شود .کنترل و نظارت بر حفظ ساختمانها، سرکشی مداوم به تأسیسات ساختمانها و خوابگاهها و نظارت بر سیستم گرمایشی فضاهای موجود و رفع بموقع مشکلات عمرانی و ایمنی بوجود آمده در واحد ها ، با نیروهای موجود صورت گرفته که این یکی دیگر از وظایف مهم معاونین عمرانی واحد هاست .
مهندس حسین جاماسبی، رئیس کمیته عمرانی واحد ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان، نیز در این جلسه گفت: اگر واحد ها و مراکز استان دارای طرح های اقتصادی دانش بنیان و سرمایه گذاری باشند باید به تأئید شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری استان برسد. در توسعه واحد های دانشگاهی باید توجیه اقتصادی، رعایت صرفه و صلاح دانشگاه و دستورالعمل های طرح تجمیع رعایت گردد.
در ادامه معاونین عمرانی حاضر در جلسه، نظرات و پیشنهادات خود را ارائه دادند.

Share