شیرزاد عضو هیئت رییسه شورا

به استیضاح شهردار رشت رای نخواهم داد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،فاطمه شیرزاد گفت: از برخی توضیحات جناب خلیلی قانع نشدم اما این دلیل بر استیضاح شهردار نیست و من به استیضاح شهردار رشت رای نخواهم داد .

 به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا،فاطمه شیرزاد گفت: از برخی توضیحات جناب خلیلی قانع نشدم اما این دلیل بر استیضاح شهردار نیست و من به استیضاح شهردار رشت رای نخواهم داد .

عضو هیئت رییسه شورای چهارم شهر رشت در مورد جلسه طرح سوال از شهردار ، اظهار داشت:در شصت و سومین جلسه علنی شورای چهارم شهر رشت که به بحث طرح سوال از شهردار رشت اختصاص داشت به عنوان منشی و عضو هیئت رییسه حضور داشتم . با توجه به حق مسلم اعضای شورا در پرسش از شهردار در مورد برخی از توضیحات جناب خلیلی قانع نشدم اما این دلیل بر استیضاح شهردار نیست و من به استیضاح شهردار رشت رای نخواهم داد .
shirzad_6347
وی در ادامه افزود:بهتر این است که همکارانم در مسئولیت سنگین خدمت گزاری به مردم در عرصه شورا وجدان کاری را رعایت کنند. باید براساس فرمایشات مقام معظم رهبری در نهایت دقت و بصیرت در این خصوص عمل کنیم و به جای عملکرد از روی امیال شخصی و یا گروهی ، یاری گر شهروندان و مدیریت شهری باشیم تا بتوانیم گوشه ای از مشکلات عدیده شهر رشت را برطرف سازیم.

به نظر بنده شوراها باید در جهت حل مشکلات مردم ، نهایت دقت و تلاش خود را انجام دهند و محله هایی که کمتر دیده می شوند در الویت خدمات دهی قرار گیرند . باتوجه به این که در شورا متخصص ترین افراد خود را در کارگروه عمران و آسفالت قرار دادیم و حتی مشاوری که در کارگروه آسفالت کمک می کند ، در دوره شهرداران قبل نیز حضور داشته ، اما هنوز اتفاق خاصی در زمینه آسفالت شهر رشت رخ نداده است و اعضای شورا در این خصوص می توانستند کمک بیشتری بکنند .

شیرزاد در پایان اظهار داشت: از تمامی شهروندان شهر باران به خاطر صبر و حوصله ای که در پیش گرفتند ، سپاسگزارم و امیدوارم اعضای شورای چهارم در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری تمامی تلاش خود را برای مرتفع کردن مشکلات مردم صرف کنند .

/گیل خبر

Share