استاندار گیلان در نشست با ائمه جمعه

بهترین همدلی و همراهی برای حل مشکلات استان وجود دارد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در نشست با امامان جمعه گفت :با همدلی و همراهی خوب در استان بهترین شرایط آرامش و امید برای حل مشکلات وجود دارد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا استاندار گیلان در نشست با امامان جمعه گفت :با همدلی و همراهی خوب در استان بهترین شرایط آرامش و امید برای حل مشکلات وجود دارد.

jpg2350دکتر نجفی در این نشست هم اندیشی که بررسی مهم ترین مسائل فرهنگی – اجتماعی و اقتصادی  استان از مهم ترین محورهای آن بود با بیان اینکه امامان جمعه  مدافعان ارزش ها و اهداف انقلاب ، نظام ، ولایت فقیه و دولت هستند گفت: دولت تدبیر و امید برای حل مشکلات فرهنگی ، اقتصادی و اجتماعی کشور عزم جدی دارد و در این زمینه از نظرات و پیشنهادات امامان جمعه بهره خواهیم برد .

وی افزود :ائمه جمعه بهترین وکم توقع ترین یاران انقلاب ودولتهای مختلف نظام هستند.

نماینده عالی دولت  با بیان اینکه در استان گیلان بهترین همدلی وهمراهی برای حل مشکلات استان وجود دارد که نمود آن را میتوانیم در مقابله با بحران برف سال گذشته وخشکسالی امسال مشاهده کرد گفت :با این همدلی و همراهی آرامش و امید مناسبی در استان وجود دارد.

 استاندار گیلان با اشاره به اهمیت کارهای فرهنگی گفت :حل مشکلات اقتصادی بدون توجه به مقوله فرهنگ میسر نمی شود و سیاستهای فرهنگی دولت نیز بر اساس اعتقادات اسلامی و منویات رهبری اجرا میشود.

دکتر محمدعلی نجفی با اشاره به اختصاص بیش از نیمی از بودجه ی عمرانی امسال استان گفت: این در حالی است که در سال گذشته این آمار در مدت مشابه ۳درصد بود.

وی با بیان اینکه خروج از رکود اقتصادی از مهمترین برنامه های دولت است تصریح کرد: تکمیل طرح های با پیشرفت ۶۰ درصد به بالا،جذب بیشتر سرمایه گذاران بخش خصوصی و بهره گیری از توانمندی های صنعتی از برنامه های استان برای تحقق این امر است .

وی همچنین با تسلیت درگذشت آیت الله مهدوی کنی گفت :ایشان در طول عمر پربرکت خود منشا خدمات فراوان برای انقلاب بود.

نماینده ی ولی فقیه درگیلان در نیز در این دیدار با بیان اینکه ماه محرم در پیش است واین ماه  بهترین فرصت برای تبیین اهداف قیام عاشورا است  گفت: امامان جمعه باید از این فرصت بیشتر بهره ببرند و اهداف و پیام های عاشورا را برای نسل جوان تبیین کنند  .

jpg2351آیت ا… قربانی با تاکید بر دقت در محتوای عزاداری ها و خطابه های ماه محرم خاطرنشان کرد : دشمنان در صدد به انحراف کشاندن عزاداری های ماه محرم هستند و وعاظ و مداحان باید با ارائه مطالب صحیح و سنجیده جلوی خرافات و بدعت گزاریهای عزاداری ها دراین ماه را بگیرند

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه برگزاری نمازجمعه از دستاورهای انقلاب اسلامی و یادگار امام راحل است گفت : امامان جمعه رابطان بین نظام و مردم هستند و تریبون های نمازجمعه بهترین فرصت برای تبیین دستاوردهای نظام و بیان مشکلات مردم است.

آیت ا… قربانی  در ادامه با تاکید بر حل سریعتر مشکلات مردم گفت:باید این مشکلات واقع بینانه مطرح شود تا مسوولان اجرایی برای حل آنها بیشتر تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در گیلان نیز درگذشت آیت الله مهدوی کنی را تسلیت گفت.
jpg2353 jpg2354 jpg2349

Share