بزرگترین رویداد دانشجویی کشور در دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هشتمین همایش و کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی مکانیک ایران به عنوان بزرگترین رویداد دانشجویی کشور با حضور پرفسور سنجل در دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا، هشتمین همایش و کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی مکانیک ایران به عنوان بزرگترین رویداد دانشجویی  کشور با حضور پرفسور سنجل در دانشگاه گیلان برگزار خواهد شد.8352ismeconf

پرفسور سنجل، دانشمند برجسته مهندسی مکانیک جهان و استاد برگزیده انجمن مهندسان مکانیک امریکا برای حضور در کنفرانس ملی مهندسی مکانیک به دانشگاه گیلان می آید.

این همایش علمی با هدف نزدیک­ شدن بیش از پیش صنعت و دانشگاه و ایجاد شور و نشاط در جامعه دانشجویی در تاریخ ۱۶ الی ۱۸ مهرماه ۱۳۹۳ در دانشکده فنی دانشگاه گیلان برگزار می شود و میزبان بیش از ۷۰۰ فرهیخته و نخبه ­ی علمی در شاخه­ های مختلف رشته­ مهندسی مکانیک و دیگر رشته­ های مرتبط از سراسر کشور خواهد بود.

از چهره ­های شاخص علمی حاضر در  این نشست دانشمند برجسته علم ترمودینامیک؛ پروفسور یونس سنجل خواهد بود که به عنوان میهمان ویژه در این کنفرانس سخنرانی خواهند نمود.

هشتمین کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی مکانیک ایران پذیرای بیش از ۳۰۰ مقاله علمی بوده و همچنین  اولین دوره مسابقات و نمایشگاه دستاورد­ها و اختراعات دانشجویان مهندسی در کلیه رشته ها با حضور بیش از ۵۰ اختراع برگزیده به منظور تجاری سازی با کمک فرابورس ایران در حاشیه این همایش برگزار خواهد شد.

از دیگر برنامه های جانبی این همایش برگزاری میز گرد نقش زنان در صنعت با حضور بانوان شاخص ملی در این حوزه می باشد.

 لازم به ذکر است همایش و کنفرانس ملی دانشجویی مهندسی مکانیک ایران که توسط انجمن مهندسان مکانیک ایران با همکاری انجمن علمی مهندسی مکانیک دانشگاه گیلان برگزار می شود، ادوار گذشته در دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه تهران و سایر دانشگاه های معتبر کشور برگزار شده و این برای نخستین بار است که به میزبانی گیلان برگزار می شود.

به گزارش دیارمیرزا ،علاقمندان جهت کسب اطلاع از زمانبندی برنامه های همایش به آدرس  www.ismeconf.ir مراجعه نمایید.

Share