مدیر عامل شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان خبرداد

برگزاری نخستین نمایشگاه توانمندیهای شهرکهای صنعتی استان گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طهمورث لاهوتی اشکوری گفت : اولین نمایشگاه توانمندیهای شهرکهای صنعتی استان از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ مهر ماه ۹۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان با مشارکت اداره کل استاندارد به مناسبت هفته استاندارد و به جهت حمایت از صنعت استان برگزار می گردد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا طهمورث لاهوتی اشکوری گفت : اولین نمایشگاه توانمندیهای شهرکهای صنعتی استان از تاریخ ۱۶ لغایت ۱۹ مهر ماه ۹۳ در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی استان گیلان با مشارکت اداره کل استاندارد به مناسبت هفته استاندارد و به جهت حمایت از صنعت استان برگزار می گردد .
lahooti02وی در ادامه افزود : نمایشگاه تخصصی کیفیت و استاندارد و توانمندیهای واحدهای تولیدی مستقر در شهرکها و نواحی صنعتی گیلان می تواند نقش سازنده ای را در اهمیت و جایگاه استاندارد و معرفی و شناخت کمی و کیفی محصولات داخلی به ویژه سطح استان در بر داشته باشد .
رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان گیلان گفت : این نمایشگاه در واقع معرف تواناییهای صنایع کوچک می باشد صنایع کوچکی که در کاهش نا برابری ها ی منطقه ای و نابرابری در توزیع ثروت می تواند بسیار حائز اهمیت باشد . صنایع بزرگ نشان داده است که به دلیل فشار زیاد بر مناسبات و امکانات اجتماعی ، اقتصادی منطقه تعادل را بر هم زده است ، در حالی که صنایع کوچک با انطباق با مقتضیات محیط اطراف خود موفقیت بیشتری در توسعه مناطق داشته است .
وی در پایان از تمامی مردم شریف استان گیلان به ویژه مسئولین جهت دیدن از این نمایشگاه دعوت به عمل آورد وشایان ذکر شد که : حضور پر شور مردم و مسئولین می تواند باعث دل گرمی صاحبین صنایع و ارتقای سطح کمی و کیفی محصولات داخلی ما باشد .

Share