مسئول مرکز مشاوره دانشگاه گیلان خبر داد

بررسی سلامت روانی و جسمی دانشجویان دانشگاه گیلان

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسئول مرکز مشاوره دانشگاه گیلان از اجرای طرح کارنامه سلامت روان و جسم دانشجویان ورودی جدید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،مسئول مرکز مشاوره دانشگاه گیلان از اجرای طرح کارنامه سلامت روان و جسم دانشجویان ورودی جدید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری خبر داد.35721

سهیلا صمدی  با بیان اینکه طرح کارنامه سلامت از ۵ مهر تا ۲۱ آبان برای دانشجویان ورودی جدید در دانشگاه گیلان برگزار می شود اظهار کرد: طرح کارنامه سلامت برای ورودی های جدید در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری صورت می گیرد.

وی تصریح کرد: این طرح با هدف بررسی سطح سلامت روان و جسم دانشجویان ورودی جدید، برنامه ریزی جهت ارتقای سلامت آن ها و پیگیری دانشجویان در معرض خطر توسط مرکز مشاوره دانشجویی انجام می شود.

مسئول مرکز مشاوره دانشگاه گیلان با اشاره به غربالگری سلامت روان در ۸۰ درصد از دانشجویان در سال گذشته گفت: مابقی دانشجویان جهت تکمیل سلامت جسم خود به مرکز مشاوره مراجعه کنند.

صمدی با بیان اینکه پس از مراجعه دانشجویان به مرکز بهداشت و درمان و مشاوره هولوگرام سلامت به آنها اهدا خواهد شد گفت: داشتن هولوگرام برای استفاده از خدمات مراکز مشاوره و درمان با تعرفه دانشجویی الزامی است.

به گزارش ایسنا، دانشجویان باید براساس جدول زمان‌بندی تعیین شده به مراکز بهداشت و درمان و مشاوره دانشگاه مراجعه و پس از معاینات پزشکی و تست‌های روانشناختی هولوگرام سلامت را دریافت کنند./ایسنا

Share