برای نخستین بار در کشور؛ پیک حقوق شهروندی ویژه دانش آموزان ابتدایی در گیلان رونمایی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برای نخستین بار در کشور؛ از پیک حقوق شهروندی ویژه دانش آموزان ابتدایی با حضور استاندار گیلان در شورای آموزش و پرورش رونمایی شد. پیک حقوق شهروندی، طبق تفاهم نامه همکاری بین اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و معاونت آموزش ابتدایی سازمان اموزش و پرورش استان، […]

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا برای نخستین بار در کشور؛ از پیک حقوق شهروندی ویژه دانش آموزان ابتدایی با حضور استاندار گیلان در شورای آموزش و پرورش رونمایی شد.

پیک حقوق شهروندی، طبق تفاهم نامه همکاری بین اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گیلان و معاونت آموزش ابتدایی سازمان اموزش و پرورش استان، در راستای اهداف آموزشی و تبیین حقوق شهروندی و بسترسازی های فرهنگی در بین دانش اموزان منتشر شده است.

استاندار گیلان در این نشست که عصر سه شنبه در کلشتر رودبار برگزار شد با بیان اینکه آموزش حقوق شهروندی در مدارس ضرورت دارد گفت : رشد ،توسعه و پرورش قابلیتهای فردی واجتماعی و رضایتمندی مردم از مسولان با رعایت حقوق شهروندی انجام می پذیرد.

دکتر نجفی همچنین با اشاره به آغاز به کار مدرسه جامع زیست محیطی استان با بیان اینکه اگر جمع آوری پسماند توسط مردم به ارزش اجتماعی تبدیل شود مشکلات زیست محیطی برطرف میشود با طرح سوال چگونه می توانیم گیلانی بدون زباله داشته باشیم از دانش آموزان خواست پاسخ این سوال را به آموزش وپرورش تحویل دهند.

گفتنی است در شورای آموزش وپرورش مقرر شد اعتبارات مورد نیاز تبیین و اجرایی نمودن حقوق شهروندی  از طرف معاون توسعه مدیریت استانداری به آموزش و پرورش تخصیص داده شود و جهت توسعه و تقویت هنرستانهای فنی و حرفه ای و کار دانش از طرف استانداری اعتبار ویژه تخصیص یابد.
jpg2357 jpg2358

Share