رییس شورای اسلامی شهر فومن:

برای جمع آوری سدمعبر داس نداریم/پیگیری احداث پارک جنگلی فومن

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا علیدوست اظهار کرد:رای جمع آوری سدمعبر داس نداریم بلکه دوربین داریم و از مغازه داران و بازاریان هم جهت همکاری با مامورین سدمعبر تشکر می کنیم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا رییس شورای اسلامی شهر فومن گفت: شن ریزی کوچه ها و خیابان ها کاری کوچک است و شهروندان محترم حق دارند که پیگیر این مسایل باشند.
علیرضا علیدوست به مساله خدمات شهری اشاره نمود و افزود: شورا هر نکته ای را که باشد به شهردار نامه میزند تا کارها صورت پذیرد.
برای جمع آوری سدمعبر داس نداریم
عضو حقوقدان شورای شهر فومن در خصوص سدمعبر اظهار کرد: نظر ما انجام قانون است که تعزیرات حکومتی در این زمینه در حال اقدام است که جا دارد از ریاست محترم تعزیرات حکومتی تشکر نمایم.shoraye-fouman-5
وی افزود: برای جمع آوری سدمعبر داس نداریم بلکه دوربین داریم و از مغازه داران و بازاریان هم جهت همکاری با مامورین سدمعبر تشکر می کنیم و باید بگویم که من خود نیز از جنس بازار هستم.
علیدوست با بیا اینکه مجوز برداشت شن و ماسه در دو نقطه از شهرستان کسب شده است افزود: ان شاء الله بطور شبانه روز و ظرف یک پروسه زمانی یکساله قرار است تمام کوچه ها شن ریزی صورت گیرد.
رییس شورا خاطر نشان کرد: برخی از دستگاه ها به وظایف خود عمل نمی کنند و باید مسئولان پاسخگو باشند و این باعث می شود که در بین مردم نارضایتی بوجود آید و البته توصیه مقام معظم رهبری این است که با مردم با مهربانی صحبت نماییم.
وی افزود: اگر مدیری ضعیف است باید برکنار کنند تا خدمات دهی به مردم تسریع گردد.
این عضو شورا در خصوص اتفاقات جلسه شورا گفت: منظور از اینکه ما از خبرنگاران خواستیم موضوع را انعکاس ندهند به منزله سانسور نیست بلکه می خواستیم آرامش بین شهر و شهروندان حاکم باشد.
رییس شورا در ادامه اظهار داشت: نایب رییس شورا در دقایق آخر اجازه پرسید و به مرخصی رفت و سپس عنوان نمود که تا تکلیف تابلوهای تبلیغاتی روشن نشود در جلسه شرکت نمی کند و ما خواهان ایجاد حاشیه امن روانی در شهر هستیم.
ایجاد و تاسیس پارک جنگلی است از امورات مهم شورا و شهرداری فومن است
وی در خصوص پارک گفت: ایده داشتن پارک جنگلی در شورای شهر چهارم کلید خورد این ایده با آمدن آقای عباسقلیزاده که در ایجاد پارک های جنگلی در شهرهای دیگر تجارب داشتند قوت بیشتری گرفت و در حال حاضر یکی از امورات مهم مطروحه در شورای شهر احداث پارک جنگلی است که در دو منطقه مقدمات اولیه برای واگذاری زمین از منابع طبیعی پیگیری شده و نشست هایی در این خصوص به اتفاق شهردار محترم نماینده محترم و فرماندار محترم و همچنین رییس سازمان جهادکشاورزی استان گیلان داشته ایم که بزودی در منطقه ماوردیان و پیشحصار اراضی منابع ملی شده در اختیار شهرداری قرار میگیرد که در دو منطقه پارک های جنگلی احداث خواهد شد.
نصب هرگونه تبلیغات محیطی ضابطه مند می شود
علیدوست در خصوص نصب بنرها گفت: جلساتی را در کمیسیون فرهنگی شورا قبلا برگزار شده و مصوباتی داشته ایم که باید آن مصوبات را پیگیری نماییم و اخیراً نیز در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان فومن که در دفتر امام جمعه محترم برگزار شد مصوباتی در این مورد به تصویب رسید.
وی با بیان اینکه بنا داریم نصب هرگونه تبلیغات محیطی را ضابطه مند کنیم یاداور شد:نصب داربست ها و آویختن بنرهای تبلیغاتی به تیرهای برق ، تلفن ، دیوارها و همچنین درختان چنار مخالف با قوانین و مقررات است که نسبت به جمع آوری آنها اخیراً اقداماتی صورت گرفته و ان شاء الله بزودی نسبت به جمع آوری تمام آنها اقدام خواهد شد.
رییس شورا در مورد محیط های تبلیغاتی افزود: قبلا شهرداری فومن با کانون های تبلیغاتی قراردادهایی را منعقد کرده که مورد اعتراض برخی از اعضای شورا قرار گرفته است ، از بعضی از مدیران در جلسه رسمی شورا برای توضیحات دعوت بعمل آمده و مقرر گردید شهردار محترم با مدیران کانون های مربوطه نشست داشته و قرارداد مورد تعدیل قرار گیرد و حتی یکی از تابلوهای احداث شده در جلوی بانک صادرات خیابان سردارجنگل توسط کانون مربوطه برداشته شده و این یک قدم به جلو است و موضوع به معنی تعامل شهرداری است و امید است بزودی این موضوع را سر و سامان دهیم.
علیدوست با اشاره به تاکید استاندار مبنی بر برگزاری جلسات ادارای در عصر گفت: ادارات جلسات خود را در ساعات غیرادارای برگزار نمایند و این خواسته استاندار محترم است چون بیشتر وقت مسئولان بابت جلسات صبح سپری می شود و کار ارباب رجوع زمین می ماند ؛ ما که در دولت تدبیر و امید هستیم و رییس جمهور نیز تاکید بر ارباب رجوع و مردم و پاسخگویی دارد ما نیز برای تحقق این امر قدم های اولیه را برداریم./

Share