برای نمایش در ماه محرم و صفر

«بخوان برایم پدر» در شهرک تاریخی ماسوله ساخته می شود

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ساخت سریال تلویزیونی در شهرک تاریخی ماسوله به کارگردانی علی حلوی در مرحله تصویربرداری است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ساخت سریال تلویزیونی در شهرک تاریخی ماسوله به کارگردانی علی حلوی در مرحله تصویربرداری است.
13911223000064_PhotoAلوکیشن‌های سریال «بخوان برایم پدر» به کارگردانی علی حلوی و تهیه‌کنندگی عفت صوفی در شهرک تاریخی ماسوله در حال تصویربرداری است.

در این سریال ملودرام خانوادگی که در ۱۵ قسمت ۳۵ دقیقه‌ای ساخته می‌شود حکایت دلدادگی و فرهنگ عاشورایی مردم این سامان از گیلان به تصویر کشیده خواهد شد.

سریال «بخوان برایم پدر» با برنامه‌ریزی و مدیریت تولید اسماعیل حاجتی به سفارش مراکز صدا وسیمای استان‌ها برای نمایش در ماه محرم و شبکه شما در حال ساخت است.

بازیگرانی مانند مجید پتکی، حدیث نیکرو، مینا نوروزی‌فرد، ساقی زینتی، عباس پیشگاه‌بحری، عبدالله بهادری، نرجس بدرطالعی، اکبر محبوبی‌فر، محمد محبوبی، محمدرضا نوری، علی ایرجی و مهری یوسفی‌زاده در این سریال نقش‌آفرینی می‌کنند.

علی حلوی سابقه ساخت تله فیلم‌های سقوط، لنج گیل‌بابا و فیلم معجون جادویی و عفت صوفی نیز سابقه تهیه‌کنندگی تله فیلم سقوط و سریال‌های آواز چیکا، چشم به‌راه و آینه در غبار را در کارنامه خود دارند.

لوکیشن‌ها و صحنه‌های اصلی سریال «بخوان برایم بابا» در شهرک تاریخی ماسوله است.

/فارس

 

Share