خسته بند در جلسه معارفه مدیرکل گمرک انزلی

باید در جذب سرمایه گذار کوشاتر از گذشته گام بر داریم

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، ، نماینده مردم بندرانزلی در جلسه معارفه مدیر کل گمرک انزلی ناطر جدید گمرکات استان گیلان تاکید کرد : برای ما بسیار اهمیت دارد که تجار در این شهر و استان حفظ شوند.

اختصاصی پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ، نماینده مردم بندرانزلی در جلسه معارفه مدیر کل گمرک انزلی ناطر جدید گمرکات استان گیلان تاکید کرد : برای ما بسیار اهمیت دارد که تجار در این شهر و استان حفظ شوند و باید با روحیاتی که دولت تدبیر و امید دارد در جذب سرمایه گذار کوشاتر از گذشته گام بر داریم.
khaste bandحسن خسته بند در حضور معاون توسعه مدیریت و منابع گمرک جمهوری اسلامی ایران و معاون سیاسی امنیتی استانداری گیلان به ویژگی های تاریخی و تجاری بندرانزلی اشاره نمود و تصریح کرد: انزلی بیش از دو قرن محل کسب و کار تجار بوده و همه این شهر را به صید و صیادی ، ورزش و توریست می شناسند و پیشانی این مزیت ها تجارت آن است که به همین دلیل حیات مردم به این موضوع بستگی دارد.
وی در این مراسم کارمندان گمرک را مظلوم دانست و این نوید را به آنان داد که سازمان گمرک ، مجلس و هم مرکز پژوهش مجلس در حال بازنگری در قوانین هستند و با توجه به اینکه منطقه آزاد از این مزیت استفاده می کند خوب است که کارمندان گمرک نیز از این امتیاز بی نصیب نشوند.
نماینده مردم بندرانزلی همچین به عنوان سخن پایانی در جلسه معارفه ناطر گمرکات استان گیلان و مدیر کل گمرک انزلی و به اهمیت منطقه آزاد و تعامل با مدیران آن تاکید داشت و افزود : منطقه آزاد انزلی برای ما یک اصل است و باید از این اصل برای توسعه شهری و استانی استفاده کنیم.

Share