رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان

باند سارقان موتورسیکلت با ۶۰ فقره سرقت در رشت متلاشی شد

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرهنگ فرهاد فلاح کریمی،رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان عصر شنبه گفت: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت از ابتدای سال جاری در شهرستان رشت، موضوع به طور ویژه دردستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرارگرفت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا ،سرهنگ فرهاد فلاح کریمی،رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان گیلان از متلاشی شدن باند سارقان موتورسیکلت با ۶۰ فقره سرقت در شهرستان رشت خبر داد.

سرهنگ فرهاد فلاح کریمی عصر شنبه گفت: در پی افزایش سرقت موتورسیکلت از ابتدای سال جاری در شهرستان رشت، موضوع به طور ویژه دردستورکار کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت قرارگرفت.
81353656-6021006
وی افزود: باتوجه به شیوه و شگرد سرقت و محل های وقوع، احتمال فعالیت باندی از سارقان حرفه ای در شهرستان رشت برای کارآگاهان محرز شد.

سرهنگ فلاح کریمی بیان داشت: کارآگاهان با تحقیقات پلیسی سرنخی از یکی از سارقان بدست آورده و با دستگیری او، پرده از راز سرقت ۶۰ دستگاه موتورسیکلت برداشته شد.

وی افزود: متهم در تحقیقات پلیسی به ۶۰ فقره سرقت با همکاری دوستش اعتراف کرد.

سرهنگ فلاح کریمی با اشاره به اینکه همدست این متهم نیز بعد از چند روز فرار دستگیر شد، بیان داشت: تاکنون ۴۳دستگاه موتورسیکلت از مالخران کشف و ۲۰شاکی نیز شناسایی شده اند.

وی با بیان اینکه تلاش پلیس برای احراز اصالت سایر موتورسیکلت ها و شناسایی مالباختگان ادامه دارد، عوامل وقوع سرقت را عدم توجه مالباختگان به هشدارهای پلیسی و رها نمودن موتورسیکلت بدون قفل های مطمئن و پارک در محل های خلوت عنوان کرد./ایرنا

Share